• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bästa burgarna i STHLM

almeyero

Panerai
Shake Shack i London.

IMG_5813.JPG
 

Isodor

Audemars
Inte blivit så mycket Burgare på senare år, men bästa minnet var när pubologi körde en för ca 5-6 år sedan. Den hade jag gärna tryckt in i gomseglet igen.
 

Huvudverk

Cartier
2-Faktor
Tog en High Five på Jureskogs nyöppnade ställe på Sveavägen. Helt okej, dock för kladdig. Gick inte att enbart äta med händerna.
 

Tripeiro.

Rolex
2-Faktor
Bastard Burgers, funkar?
Ska nämligen öppna en bredvid sunkbaren jag alltid ramlar in på på vägen hem, vilkas burgare jag aldrig skulle äta.
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
BMB-lunch planerad idag. Någon som vet om det finns någon oktober-burgare? Vad är annars bästa ”standard”-beställning?
 

snoozarn

Patek
2-Faktor

snoozarn

Patek
2-Faktor
Barrels, inte bra. Behövde kött och det enda Barrels gör bra är att det är nattöppet till 01, svårt att hitta andra ställen en fredag vid midnatt. Köttet smaka svartpeppar, brödet var dött och knappt någon tryffelsmak i dressingen - 2/5 i betyg.

Bun meat bun, Mexicali kampanjburgare. Bäst enligt mig, tröttnar inte på den. Kött x3. 4,5/5.

IMG_20181102_222202.jpg

IMG_20181103_165755.jpg
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Barrels, inte bra. Behövde kött och det enda Barrels gör bra är att det är nattöppet till 01, svårt att hitta andra ställen en fredag vid midnatt. Köttet smaka svartpeppar, brödet var dött och knappt någon tryffelsmak i dressingen - 2/5 i betyg.

Bun meat bun, Mexicali kampanjburgare. Bäst enligt mig, tröttnar inte på den. Kött x3. 4,5/5.

IMG_20181102_222202.jpg

IMG_20181103_165755.jpg
Barrels är indeed trött. Verkar dock ha många fanboys/girls - även lite mer seriösa burgarkonton osv på instagram.
 

Barricello

Audemars
Barrels, inte bra. Behövde kött och det enda Barrels gör bra är att det är nattöppet till 01, svårt att hitta andra ställen en fredag vid midnatt. Köttet smaka svartpeppar, brödet var dött och knappt någon tryffelsmak i dressingen - 2/5 i betyg.

Bun meat bun, Mexicali kampanjburgare. Bäst enligt mig, tröttnar inte på den. Kött x3. 4,5/5.

IMG_20181102_222202.jpg

IMG_20181103_165755.jpg
Käkade på deras nya på Söder.. Ingen hit alls. Smaklös. Där emot har dom alltid levererat i Gamla Stan tycker jag. ...för övrigt gillar jag BC Burgers på Söder.
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Barrels är indeed trött. Verkar dock ha många fanboys/girls - även lite mer seriösa burgarkonton osv på instagram.
Väldigt märkligt. Klientelet verkade mest vara turister. Förmodligen spons med dessa konton på insta, minns bara någon tjej som hypeat Barrels?
Käkade på deras nya på Söder.. Ingen hit alls. Smaklös. Där emot har dom alltid levererat i Gamla Stan tycker jag. ...för övrigt gillar jag BC Burgers på Söder.
Får gå testa BC, gått förbi men inte provat. :)
 

-SC-

Omega
Pledge Member
A8236940-3D28-42CD-8097-74CCE50EF227.jpeg

Blev övertalad till att äta på Babas burger i Högdalen idag. Tog en "helt seriöst"-burgare och en Oreoshake. Gott! Speciellt shaken.

Man fick mer pommes, jag hade ätit hälften innan bilden togs.
 
Topp