MisterStefan
Basic
Hur är Jettz Burger?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ju riktigt bra ut!Glömt att tipsa om nya favorithaket i Stockholm.
Rockin grill i Norra Djurgårdsstaden. Retro miljö, väldigt bra burgare & tillbehör samt humana priser. Lunch vardagar landar en dubbelburyare meny på 120kr, klart överkomligt. Lite bilder.
Den där stekytan skojar man inte bort, vackert!Funky chicken food truck idag. Fy satan vilken burgare. Bästa jag ätit.
Äntligen!Funky chicken food truck idag. Fy satan vilken burgare. Bästa jag ätit.
Brukar alltid köra krubb i telefonplan efter klättringen men sedan Corona har slagit till har kvaliten gått ned tyvärr.
Mindre pommes samt väldigt ojämn kvalité på den(lite salt samt dålig fritering)fortfarande bra stekyta på köttet men andelen tillbehör samt kvalitén på den har blivit märkbart sämre, detsamma med kryddning.
Någon som har märkt av detsamma fast på andra ställen?
Och jag som tyckte att det var bra för något år sedan( inte top tre men hamnar på min top 10 lista iaf), måste ha varit ha varit väldigt bra då!Jag käkade på krubb Telefonplan efter klättringen 2-3 gånger i veckan i ca 1,5 år. När det var nystartat var det grymt bra, men det blev sakta sämre. Först tog de bort dippen som alltid ingick och sen höjde de även priset. Till slut blev burgarna om möjligt ännu flottigare och stället var alltid fullt av hipsters som drack öl så det var svårt att hitta plats att sitta. Slutade äta där för typ 9 månader sen och om det nu blivit ännu sämre under Corona så kan jag inte tänka mig att det är speciellt bra
Numera äter jag på Big Mapple i Solna, håller utmärkt kvalite i coronatider
Var där nyligen efter att ha läst ditt inlägg och kan bara instämma. Har säkert tryckt ett tusentals burgare och Stigbergets utmärker sig definitivt från mängden.Stogbergets fot. Helevte vad bra!
barrels står för köket, men det är en helt annan nivå än vad de har. Jag och en kompis testar topp på birgerdudes idag, och jag kan inte ens lite förstå hur detta är över barrels. Min kompis Robin håller med.
Var där nyligen efter att ha läst ditt inlägg och kan bara instämma. Har säkert tryckt ett tusentals burgare och Stigbergets utmärker sig definitivt från mängden.
Stogbergets fot. Helevte vad bra!
barrels står för köket, men det är en helt annan nivå än vad de har. Jag och en kompis testar topp på birgerdudes idag, och jag kan inte ens lite förstå hur detta är över barrels. Min kompis Robin håller med.
Var hittar jag Stigberget och dess hamburgare? Google säger bara något om ett öl-ställe. Är det samma?
Götgatan 5. Det är ett ölställe som köpt in kök via Barrels. Men nivån är HELT sjukt mycket högre än barrels.Var hittar jag Stigberget och dess hamburgare? Google säger bara något om ett öl-ställe. Är det samma?
Stogbergets fot. Helevte vad bra!
Att gnälla på pottfrisyrer och hipsters på söder är som att klaga över värmen i Afrika.Var där idag, fanns inte mycket att välja på på lunchen men det var minsann ingen dålig burgare man fick.
Det var dock jävligt kallt i lokalen, hårda bänkar och servitören var så mycket "pottfrisyr-hipster" man bara kan bli, svårt att veta om han var avslappnad eller för dryg för att vara trevlig.
Summa sumarum: bra burgare men, ingen jättebra restaurang i övrigt.
Har varit på besök och käkat där. Bra burgare, grymt stekt kött. Miljön var helt ok och sticker inte ut (varken pos eller neg) jämfört med ställen som Flippin eller Barrels. Det var inte kallt när jag var där. Helt klart ett ställe jag kommer besöka igen för att käka burgare.Götgatan 5. Det är ett ölställe som köpt in kök via Barrels. Men nivån är HELT sjukt mycket högre än barrels.
deras öl är också väldig är trevlig. West coast ipa passade bra till burgarna
Blev årets första besök på funky chicken i måndags.. den crusten är inte att leka med
Helt amazing! I min mening bästa burgaren i stockholmGott? Eller bara bränt?
missar jag värdefull info här eller?Bästa burgaren ja. Med tanke på väntetiden idag (45 min) så gör man bäst i att äta en chicken over rice under tiden. Värt det? Mjae.