MLP
Basic
Körde take away, så var osaltat nu iafTycker alltid prime saltar så in i helvete? Brukar behöva dra två glas vatten efteråt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Körde take away, så var osaltat nu iafTycker alltid prime saltar så in i helvete? Brukar behöva dra två glas vatten efteråt
Tycker alltid prime saltar så in i helvete? Brukar behöva dra två glas vatten efteråt
Håller med om att de är bra! Åt lunch där regelbundet när jag jobbade i waterfront building.Kanske inte den bästa, men helt klart väl godkänd. Och väldigt goda tillbehör.
Texas Longhorn Hantverkargatan
Ser ut som någon dragit den i ett oljetrågÅt på en foodtruck nyss
Nej tusan, ser ju bra ut. "I'd Hit that"Ser ut som någon dragit den i ett oljetråg
Åt där igår. Grymt gott!Blev Svenska Hambugerköket idag. Efter 2 x 180 gram burgare, pommes, dipp samt en läsk så är man i fas igen efter gårdagen.
Var?Blev Svenska Hambugerköket idag. Efter 2 x 180 gram burgare, pommes, dipp samt en läsk så är man i fas igen efter gårdagen.
Ligger vid Telefonplan
Ah, tänkte om det var bredvid Svenska sushihuset, där jag var på i somrasLigger vid Telefonplan
Stockholms bästa burgers!!! Landshövdingen!Blev Svenska Hambugerköket idag. Efter 2 x 180 gram burgare, pommes, dipp samt en läsk så är man i fas igen efter gårdagen.
Åt på en foodtruck nyss
Ser ut som någon dragit den i ett oljetråg
Nej tusan, ser ju bra ut. "I'd Hit that"
Blev Svenska Hambugerköket idag. Efter 2 x 180 gram burgare, pommes, dipp samt en läsk så är man i fas igen efter gårdagen.
Det är därAh, tänkte om det var bredvid Svenska sushihuset, där jag var på i somras
Du är bevandrad med stadens burgareKan rekommendera Macinlays inn på Flemminggatan, deras Diabloburgare är riktigt bra! Annars gillar jag Barrels i gamla stan, mycket bättre än prime (ingen smak i köttet) dessutom har de superservice!
Diabloburgaren ser tråkig ut, men smakar episkt!
Barrels både smakar och rockar sammansättningen - haricot verts är kärlek!
Ett oljetråg av kärlek och bbq-sås. Underbart!
Gillar den starkt! Enda jag har att klaga på att deras bröd kan bli lite "blöta", den undre iaf.Lilys Burgers lunchbuffé (om buffén finns kvar, var ett tag sen) är också en höjdare. Hornsbergs strand.
En dubbel burgare på Käk Hornstull slår inte många. Synd att stripsen är sjukt tråkiga.
Säkerligen. Har tyvärr inte haft förmånen att testa alla.Förutom en sisådär 20 andra ställen i Stockholm.
Åt burgaren i baren på AGs igår. Väldigt tung pjäs och väldigt god. Lätt topp 5.
Lite ska man ju testa!Du är bevandrad med stadens burgare
Jag blir alltid besviken på diablo-burgare, får den där mig att svettas från första tuggan? Annars är den inte värdig namnet!
Håller nog Bun Meat Bun som etta.
De har tyvärr tappat helt nu när de satsar allt på stället i Högdalen tyvärr..Dom var IMO goda som fan men tycker ändå Babas burgare är snäppet vassare..i alla fall de för något år sen när de bara hade öppet i Rågsved.
De har tyvärr tappat helt nu när de satsar allt på stället i Högdalen tyvärr..