• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bästa burgarna i STHLM

Big Mapple Hagalund
image.jpg

Kan rekommendera Macinlays inn på Flemminggatan, deras Diabloburgare är riktigt bra! Annars gillar jag Barrels i gamla stan, mycket bättre än prime (ingen smak i köttet) dessutom har de superservice!

Diabloburgaren ser tråkig ut, men smakar episkt!
image.jpg

Barrels både smakar och rockar sammansättningen - haricot verts är kärlek!

image.jpg

Åt på en foodtruck nyss :)

image.jpg

Ser ut som någon dragit den i ett oljetråg

Nej tusan, ser ju bra ut. "I'd Hit that"

Ett oljetråg av kärlek och bbq-sås. Underbart!

En dubbel burgare på Käk Hornstull slår inte många. Synd att stripsen är sjukt tråkiga.

Annars Flippin eller gamla hederlige BK och Big King XXL.
Donkens dubbel QP fungerar vid kris.

Max får inte ens vara med då de serverar pannbiffar och INTE hamburgare överhuvudtaget. ;)

Kan rekommendera Macinlays inn på Flemminggatan, deras Diabloburgare är riktigt bra! Annars gillar jag Barrels i gamla stan, mycket bättre än prime (ingen smak i köttet) dessutom har de superservice!

Diabloburgaren ser tråkig ut, men smakar episkt!
image.jpg

Barrels både smakar och rockar sammansättningen - haricot verts är kärlek!

image.jpg

Ett oljetråg av kärlek och bbq-sås. Underbart!
Du är bevandrad med stadens burgare :cool:
Jag blir alltid besviken på diablo-burgare, får den där mig att svettas från första tuggan? Annars är den inte värdig namnet!

• Like
Reactions: JLW
Du är bevandrad med stadens burgare :cool:
Jag blir alltid besviken på diablo-burgare, får den där mig att svettas från första tuggan? Annars är den inte värdig namnet!
Lite ska man ju testa!
Alltså diablon är inte stark nånstans och förtjänar inte sitt namn alls. Jag är alltid bakis när jag trycker en och den smakar jävligt bra då, och jag vill inte käka het mat när jag är bakis. Finns mycket som är bättre då!!

Tips till er i tråden är www.burgerdudes.se!

Bun Meat Bun såg riktigt bra ut!

Vill också tipsa om Franky's på sveavägen, precis framför Hard Rock Cafe. Stället ser inte mycket ut för världen men deras burgare är perfekt imo. :)

Tillbaka
Topp