• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bästa burgarna i STHLM

seppo

Omega
2-Faktor
Igår tog man chansen och satan vad man inte ångrade sig, riktigt bra. (Supersmashen på Funky Chicken)

IMG_0378.jpeg
 

Mr. Potatohead

Omega
2-Faktor
Såg att Five Guys ska öppna i Sverige. Någon som käkat där och kan uttala sig? Hade tänkt prova när jag var i London men vände i dörren då det såg ut att vara totalt kaos där inne.
 

mattiasp

Omega
2-Faktor
Såg att Five Guys ska öppna i Sverige. Någon som käkat där och kan uttala sig? Hade tänkt prova när jag var i London men vände i dörren då det såg ut att vara totalt kaos där inne.
Jag var på Five Guys i Chester i somras. Det var mycket bra. I den kategorin vill säga. Den bästa burgaren jag har ätit var på Monsieur Moulinot på Ile Saint Germain i Paris. Eller kanske hade de bara tur den dagen?
 

Stuffe

Cartier
2-Faktor
Såg att Five Guys ska öppna i Sverige. Någon som käkat där och kan uttala sig? Hade tänkt prova när jag var i London men vände i dörren då det såg ut att vara totalt kaos där inne.

Ätit där på flera ställen i USA och i Nederländerna.

Inget utöver det vanliga. 90% av det som redan finns i Stockholm är bättre. Men bättre än McDonalds, burger king, Max.
Plus för att du kan kombinera din burgare exakt hur du vill.
 

DrKlocka

Audemars
Mister york öppnade på Sveavägen i torsdags eller fredags. Någon som hunnit förbi och testat? 😀
Låga priser men inte särskilt roliga burgare. Samma priser som Max, eller kanske bättre - med högre kvalitet. Så det får man väl anse som bra.
Det var många barnfamiljer där samtidigt som jag var där (stökigt). Kommer nog inte gå dit igen. Finns många bättre alternativ.
 
Topp