Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket bra burgare när det är bra. Beroende på ställe.Såg att Five Guys ska öppna i Sverige. Någon som käkat där och kan uttala sig? Hade tänkt prova när jag var i London men vände i dörren då det såg ut att vara totalt kaos där inne.
Var har du sett det?Såg att Five Guys ska öppna i Sverige. Någon som käkat där och kan uttala sig? Hade tänkt prova när jag var i London men vände i dörren då det såg ut att vara totalt kaos där inne.
Jag var på Five Guys i Chester i somras. Det var mycket bra. I den kategorin vill säga. Den bästa burgaren jag har ätit var på Monsieur Moulinot på Ile Saint Germain i Paris. Eller kanske hade de bara tur den dagen?Såg att Five Guys ska öppna i Sverige. Någon som käkat där och kan uttala sig? Hade tänkt prova när jag var i London men vände i dörren då det såg ut att vara totalt kaos där inne.
Som Zippan säger, bra när de är bra. Grymma pommes!Såg att Five Guys ska öppna i Sverige. Någon som käkat där och kan uttala sig? Hade tänkt prova när jag var i London men vände i dörren då det såg ut att vara totalt kaos där inne.
På twitter. Någon delade en tidningsannons om att de söker lokaler i Stockholm, Göteborg och Malmö för etablering.Var har du sett det?
Hittade inläggetVar har du sett det?
Såg att Five Guys ska öppna i Sverige. Någon som käkat där och kan uttala sig? Hade tänkt prova när jag var i London men vände i dörren då det såg ut att vara totalt kaos där inne.
Var har du sett det?
Som Zippan säger, bra när de är bra. Grymma pommes!
Vart såg du nyheten?
Jag har försökt käka där två gånger på helger men vänt då det var typ 150 m kö båda gångerna. Är det alltid lika hysteriskt?
Alltid mycket folk oavsett tid! Tar mellan 40 min till 1.5h från att du kommer till du har burgaren i handen typ. Väl värt det dock.Jag har försökt käka där två gånger på helger men vänt då det var typ 150 m kö båda gångerna. Är det alltid lika hysteriskt?
Ah.. det är för lång väntan på snabbmat i min bok.Alltid mycket folk oavsett tid! Tar mellan 40 min till 1.5h från att du kommer till du har burgaren i handen typ. Väl värt det dock.
Ska återvända imorgon igen för deras tripple cheese!![]()
Säkert jättegod, men det ser ju för jävligt ut
För jävlig? Ser riktigt god ut imo!Säkert jättegod, men det ser ju för jävligt ut
Vart är den ifrån?
Funky Chicken, Sveriges godaste burgare, har inte ätit bättre i Europa och testat en del ställenSäkert jättegod, men det ser ju för jävligt ut
Vart är den ifrån?
Bara testat i München, burgaren var så torr och tråkig att jag slängde halva. Serverades med rumstempererad öl.Såg att Five Guys ska öppna i Sverige. Någon som käkat där och kan uttala sig? Hade tänkt prova när jag var i London men vände i dörren då det såg ut att vara totalt kaos där inne.
Njut, mycket som är gott. Jag gillar med blåmögelost, utan tomat. Samt favorit, Miami heat osv.. Alla är bra.Ska äta på Frankys för första gången imorgon (Blekingegatan). Vad ska man beställa?
Jag hade beställt hamburgare från någon annan restaurang..Ska äta på Frankys för första gången imorgon (Blekingegatan). Vad ska man beställa?
Dålig erfarenhet?Jag hade beställt hamburgare från någon annan restaurang..
Ja, de imponerande verkligen inte de sista gångerna vi har käkat där.Dålig erfarenhet?
Utveckla?Ja, de imponerande verkligen inte de sista gångerna vi har käkat där.
Jag kör alltid antingen Frankys Orginal lr Favorite. Dubbel med extra kött.Ska äta på Frankys för första gången imorgon (Blekingegatan). Vad ska man beställa?
Låga priser men inte särskilt roliga burgare. Samma priser som Max, eller kanske bättre - med högre kvalitet. Så det får man väl anse som bra.Mister york öppnade på Sveavägen i torsdags eller fredags. Någon som hunnit förbi och testat?![]()