Trodde guld kom med förmåner som tex fri dryck på flyg även om jag bokat vanlig stol (glömde registrera) men drogs ändå gEB-poäng senaste flyget.
Är jag ute och cyklar?
Endast Diamond/Pandion som har fri dryck i Go.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trodde guld kom med förmåner som tex fri dryck på flyg även om jag bokat vanlig stol (glömde registrera) men drogs ändå gEB-poäng senaste flyget.
Är jag ute och cyklar?
Du är ute och cyklar. Diamond och Pandion har fri dryck i Go.Trodde guld kom med förmåner som tex fri dryck på flyg även om jag bokat vanlig stol (glömde registrera) men drogs ändå gEB-poäng senaste flyget.
Är jag ute och cyklar?
Endast Diamond/Pandion som har fri dryck i Go.
Tack då har jag koll och fortsätter med Plus iställetDu är ute och cyklar. Diamond och Pandion har fri dryck i Go.
Letar som en galning för att hitta en business resa med EB under April - Maj 2023 från Göteborg till NY.
Vet att det har funnits en rikigt bra sökmotor för detta innan man kan inte hitta den nu, hur brukar ni leta när ni specifikt vill resa med Business eller First?
Som @SWC redan skrivit så är det bra sidor.Letar som en galning för att hitta en business resa med EB under April - Maj 2023 från Göteborg till NY.
Vet att det har funnits en rikigt bra sökmotor för detta innan man kan inte hitta den nu, hur brukar ni leta när ni specifikt vill resa med Business eller First?
Ja precis, har ca 210k poäng som aldrig går åt så skulle vara kul att kunna nyttja 2-4-1.Gissar du vill nyttja 2-4-1 voucher.
1. Uniteds hemsida
2. Awardfares.com
Går ju även att betala resan med poäng om du måste dit ett speciellt datum och du inte hittar award.
Bra tips! Ska leta på!Som @SWC redan skrivit så är det bra sidor.
Men kolla från ARN eller CPH direkt till EWR exempelvis så kan du lägga på benet från GOT efter.
Använd även *A-verktyget på SAS.se.Bra tips! Ska leta på!
Som @SWC redan skrivit så är det bra sidor.
Men kolla från ARN eller CPH direkt till EWR exempelvis så kan du lägga på benet från GOT efter.
Hur är LOTs standard på deras business resor? Har inte hört så mycket possitivt av de bolaget tidigare.Använd även *A-verktyget på SAS.se.
LOT har generellt bra tillgänglighet till USA.
Bonusresor med Star Alliance
Använd dina EuroBonus-poäng för bonusresor med alla Star Alliance-flygbolag. Läs mer »www.sas.se
Servicen är bättre än SAS. Sen är hårdvaran vad man föredrar. Jag gillar LOT's luftiga kabin även om den känns lite daterad.Hur är LOTs standard på deras business resor? Har inte hört så mycket possitivt av de bolaget tidigare.
Hmm, läste på lite snabbt om LOT business nu och den känns rätt så gammal.Servicen är bättre än SAS. Sen är hårdvaran vad man föredrar. Jag gillar LOT's luftiga kabin även om den känns lite daterad.
Dryck och mat är bättre på SAS men inte dåligt på LOT.
Jag flyger LOT till EWR nu om några veckor.
Servicen är bättre än SAS. Sen är hårdvaran vad man föredrar. Jag gillar LOT's luftiga kabin även om den känns lite daterad.
Dryck och mat är bättre på SAS men inte dåligt på LOT.
Jag flyger LOT till EWR nu om några veckor.
Går det att boka en ekonomi biljett och sen buda upp med EB till Business På Star Aliance resor?
Kolla från stora flygplatser till NYC och samma taktik där med att lägga till benet från GOT sen.Hmm, läste på lite snabbt om LOT business nu och den känns rätt så gammal.
Hittade lite flyg nu GOT-WAW-EWR, dock drygt med 9 timmar mellanlandning i Warsawa.
Jo, du behöver dock boka den dyraste ekonomibiljetten för att det ska vara möjligt, alla bolag har olika regler dock. Så kolla det först. För *A.Går det att boka en ekonomi biljett och sen buda upp med EB till Business På Star Aliance resor?
Hur länge ska du vara där? Åkte precis med SAS (CPH-NY) och de har en riktigt bra direktrutt med utflyg tor 1220 och hem söndag 2330. Körde Biz på poäng och har inga klagomål alls.Tack för alla hjälpsamma svar! Nu har jag hittat lite alternativ som inte är helt dumma!
Ni är bäst alla Klocksnackare!![]()
Tänkte just en weekend så det låter intressant!Hur länge ska du vara där? Åkte precis med SAS (CPH-NY) och de har en riktigt bra direktrutt med utflyg tor 1220 och hem söndag 2330. Körde Biz på poäng och har inga klagomål alls.
Då blir du medlem på awardfares, skapar en bevakning och hugger som en kobra när biljetterna släpps. SAS släpper bara två business per sträcka nämligen.Tänkte just en weekend så det låter intressant!
Det stämmer inte. Upp till 4 i affärsklass. Plus vet jag inte och nästan två siffrigt i Go. Beroende på hur många de vill sälja som award.SAS släpper bara två business per sträcka nämligen.
Pratar inte generellt. Men den rutt vi bokade till NY släpptes det två business till, både dit och hem. Vi var fyra som ville boka men det släpptes bara två platser. Detta har jag också fått bekräftat av nära vän som jobbar på SAS. Så, jo.Det stämmer inte. Upp till 4 i affärsklass. Plus vet jag inte och nästan två siffrigt i Go. Beroende på hur många de vill sälja som award.
Okej.Pratar inte generellt. Men den rutt vi bokade till NY släpptes det två business till, både dit och hem. Vi var fyra som ville boka men det släpptes bara två platser. Detta har jag också fått bekräftat av nära vän som jobbar på SAS. Så, jo.
Förstår inte din poäng men det kanske är dumt att tjafsa en massa här. Vill du diskutera vidare så kör gärna PM. Om det är extremt viktigt för dig att ha rätt så bara kör på.
Ingen vits att tjafsa grabbarFörstår inte din poäng men det kanske är dumt att tjafsa en massa här. Vill du diskutera vidare så kör gärna PM. Om det är extremt viktigt för dig att ha rätt så bara kör på.
När vi bokade släpptes det två bonusbusinessplatser dit och två hem. Senare släpptes det ytterligare två hem men inga fler dit. Jag flyger en eller högst två bonusresor om året men du kanske sitter på mer empiri än jag. Ville bara hjälpa till, men ska givetvis sluta med det.
Edit: mig veterligen är den 7/10 en fredag och inte en torsdag men det kanske är samma då. All empiri jag har är baserad på den flight vi åkte eftersom det var den vi ville ta och åka torsdag till söndag, inte något annat.
Helt och hållet? För det finns ju många handlare som kör Klarnas lösning men i den inte erbjuder Amex.Klarna verkar tagit bort Amex som betalmetod, trist. Lutar mer & mer mot uppsägning.
Klarna verkar tagit bort Amex som betalmetod, trist. Lutar mer & mer mot uppsägning.