D
Deleted member 4412
Guest
Frugan kör Rolex Air King 114200 som hon fick av mej i förlovningspresent. Sitter numera på ett Rubber B som hon fick av mej i julklapp. Ev service överlämnar jag dock till hennes plånka haha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag vet att det finns aktivare trådar än denna men jag hittar dem inte så jag bumpar här.
Frugan gjorde en inventering
Den "röda" är en Chopard Happy Diamonds
Men silverklockan vete sjutton, den är märkt Technos.
Edit: hittade lite här:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Technos_(watches)
Kan bero på att den satt som en smäck!Tjejen "lånade" min black bay för ett par veckor sen... Inte fan har man fått tillbaka den..
Efter jag "frivilligt " monterade bort fyra länkbitar så satt den som en käftsmällKan bero på att den satt som en smäck!
Ta det som en komplimang att hon gillar den. Ser cool ut på bilden där den sitter tycker jag.Efter jag "frivilligt " monterade bort fyra länkbitar så satt den som en käftsmäll
Jag gillar absolut att hon har fått tycker för klockor. MEN att hon snor min favorit stör jag mig lite påTa det som en komplimang att hon gillar den. Ser cool ut på bilden där den sitter tycker jag.
Sitter bättre på henne bara att köpa något nyttTjejen "lånade" min black bay för ett par veckor sen... Inte fan har man fått tillbaka den..
Hahaha och jag som svär över att frun lägger sin klocka i handfatetHustrun använder sedan några veckor en Patek 7011 som hon är oerhört nöjd med.
Efter intensiva diskussioner om lämpliga lagringsplatser så har vi enats om att trappan kan fortsatt vara ett lämpligt alternativ förutsatt att klocka ligger väl till väggen (jo jag fattar - det är fortfarande vansinnigt men det är ändå en liten seger för mig..).
Kvar har jag hustruns förra present som jag borde göra mig av med. En 27mm Omega Constellation i stål som nyttjats varje dag i snart fyra år (dvs. repigt armband). Skulle uppskatta ett pm från initierade för vad den borde säljas för då jag själv är en fullkomlig klockiditot...