• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bättre hälftens klockor?

Quote="Nicklas.S, post: 670825, member: 111"]
c3f5a51f-346f-4a41-83b9-7c3849520e0a_zps7084c540.jpg
[/quote]

Riktigt kanonsnyggt!!!
:)

Postar här också eftersom jag ändå tjatade mig till att få ta en bild till quartzfavorit-tråden... Min sambo sportar sedan några månader den här skönheten, inköpt på Target i Florida för 11 dollar i somras när bandet på hennes Police gav upp mitt under semestern. Visst, snackar man prisvärdhet så är den ju svårslagen...:)
IMG_0221.JPG
Rätt prioriterat vad köpte du till dig själv?

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk

Dessvärre så kör hon en michael kors :bag: Men hon är mer än villig att sno min pepsi:D
Ska ta en smygbild lite senare..

• Like
Reactions: Man
Vist förtjänar ens bättre hälft en minst lika fin klocka som en själv?! Kanska ska skämma bort henne snart..

Skulle förmodligen bli jättesnyggt! Funderat på något mer?
Funderat på datejust? Kanske inte inom budget (?)
Budgeten är ej bestämd ännu. DJn funderar jag på till mig själv istället men vi får se vad som händer. Om man köper den till henne så kan ju jag iofs låna den ibland ?!!

• Like
En guldfärgad Marc Jacobs :(
Försöker få över henne till riktiga klockor men det verkar lättare sagt än gjort.. Eller jo en Day-date i helguld tyckte hon va fin och "skulle kunna tänka sig".

• Like
Tillbaka
Topp