Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den sätter hon faktiskt i windern för att slippa ställa den nästa gång så det finns hopp.Efter att ha sett hur andra behandlat sina klockor så vill jag se en bild på klockan nästa år
Vilken storlek är det?
Datejust på kvinnor är nåt av det finaste som finns i klockväg, tycker jag.
Usch alla verkar vara likadanaGlöm aldrig kära KS-folk min fruns varsamma förvaring. Struntar i krafset men synd på Omegan & Rolexen.
Rätt prioriterat vad köpte du till dig själv?Postar här också eftersom jag ändå tjatade mig till att få ta en bild till quartzfavorit-tråden... Min sambo sportar sedan några månader den här skönheten, inköpt på Target i Florida för 11 dollar i somras när bandet på hennes Police gav upp mitt under semestern. Visst, snackar man prisvärdhet så är den ju svårslagen...
Finklocka och förlovningspresent
Vardagsklocka
Väldigt fina båda två!!
Finns det mer på önskelistan?
Mvh
Vem gör inte det...Hon drömmer om en sådan här...
Rätt prioriterat vad köpte du till dig själv?
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk
Tjejen kör 178274. Bör den varje dag, men tar den av sig så snart hon kommer innanför dörren. Varför lär jag aldrig förstå
Dessvärre så kör hon en michael kors Men hon är mer än villig att sno min pepsi
Ska ta en smygbild lite senare..
Vist förtjänar ens bättre hälft en minst lika fin klocka som en själv?! Kanska ska skämma bort henne snart..
Ja, det tycker jag. Du får ju också se den fina klockan ofta. Vet du vad du vill ge henne?
Mvh
Skulle vilja ge henne en Aqua Terra 37.5 mm. Vit tavla.
Budgeten är ej bestämd ännu. DJn funderar jag på till mig själv istället men vi får se vad som händer. Om man köper den till henne så kan ju jag iofs låna den ibland ?!!Skulle förmodligen bli jättesnyggt! Funderat på något mer?
Funderat på datejust? Kanske inte inom budget (?)
Budgeten är ej bestämd ännu. DJn funderar jag på till mig själv istället men vi får se vad som händer. Om man köper den till henne så kan ju jag iofs låna den ibland ?!!
Har du lika smala handleder som jag skulle iofs inte en DJ på 36mm vara för liten.Ja det kan du. Om du får.
Beror kanske lite på storlek. Vet du vad du ska satsa på där?
Så rätt!
Tjejen kör 178274. Bör den varje dag, men tar den av sig så snart hon kommer innanför dörren. Varför lär jag aldrig förstå