Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så det är därför du åker så sakta?Dubbla 7,4 med raka axlar.
2,2 l/nm i 6,5 knopSå det är därför du åker så sakta?![]()
Statoil älskar dig2,2 l/nm i 6,5 knop
Gött mos, konsumera mera !
Sådärja !Yes! Har blivit med båt igen, äntligen! Snart är ju sommaren här också, sweet!
![]()
![]()
![]()
Båten är en Wellcraft V20 Fisherman Center Consol men i Sverige (Europa/norden?) såldes de med annan pulpit och med förpeke och blev således 21,2 fot, så nästan 22 iaf.Sådärja !
Helrätt styris deluxe
Rååfränt och helt i min smak.
Grattis.
22 fot ?
Båten är en Wellcraft V20 Fisherman Center Consol men i Sverige (Europa/norden?) såldes de med annan pulpit och med förpeke och blev således 21,2 fot, så nästan 22 iaf.
Ska bli sjukt spännande att testa prestandan i vår, ska byta bort High Five'n som sitter på mot en trevladig Mirage lr liknande och sikta på 50 knop.
Fina båtar. Polarn gick i samma tankar men köpte Nord Star istället.Jag är lite sugen på en Targa 25.1 eller 27.1.
Finns några ägare här?
Ok. Kikat på Nordstar men får inga känslor för den. Åker man bekvämare i Aquador än i Targa?Fina båtar. Polarn gick i samma tankar men köpte Nord Star istället. Själv vill vi ha det lite mer bekvämt och åker Aquador.
Åker nja, bor ja. Annars finns ju delta.Ok. Kikat på Nordstar men får inga känslor för den. Åker man bekvämare i Aquador än i Targa?
Kul att tråden vaknat till liv och att fler köper båt!
Det gäller ju att vara ute i tid till när säsongen börjar "snart"..![]()
Bra puts!Kul att tråden vaknat till liv och att fler köper båt! Jag hämtade ut min från totalrenovering idag, nu in på kapelltvätt, motorgenomgång och varmförvaring
![]()
![]()
Vi ligger fortfarande i! Än är inte säsongen över!Helt sant, några av båtvännerna tog upp sina i helgen som var faktiskt![]()
Wow, riktigt fin!Kul att tråden vaknat till liv och att fler köper båt! Jag hämtade ut min från totalrenovering idag, nu in på kapelltvätt, motorgenomgång och varmförvaring
![]()
![]()
Tjoff !Kul att tråden vaknat till liv och att fler köper båt! Jag hämtade ut min från totalrenovering idag, nu in på kapelltvätt, motorgenomgång och varmförvaring
![]()
![]()
Vi ligger fortfarande i! Än är inte säsongen över!
TackWow, riktigt fin!
Tjoff !
Yberfint resultat !
Bara att gratulera att en sådan klassiker får fortsätta att vrida huvuden ur led
Är inredningen i samma klass ?
Tusen tack, har velat ha en sedan jag var pojke
Inredningen är grym. Original-detaljer, massvis av teak samt nyligen omklädda säten bestyckade med Chris Craft-loggan. Självklart på original-underrede med CC-plåtarna
Det enda som är kvar till nästa år är att köpa en original-ratt, men det är dessvärre till priset av en hygglig DJ...