Jonte73
Guld
God tur .Nej det tror jag inte. Här skiner solen!
19 grader i vattnet och lunchen snart klar!
Kanske byter klocka till em?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
God tur .Nej det tror jag inte. Här skiner solen!
19 grader i vattnet och lunchen snart klar!
Kanske byter klocka till em?
Detsamma!God tur .
Blev annat på agendan dessvärre.Detsamma!
Vart bär det hän?
Jag förstår.Blev annat på agendan dessvärre.
Men imorrn så .
Eller så kan man bo där!Ett av skärgårdens trevligaste utflyktsmål. Trevligt att det går att ta sig dit med bil också.
Hur ska båten användas?Någon som har erfarenhet av Buster XL eller XXL?
Är sugen på en lite större aluminiumbåt, helst vill jag ha en Husky R6 men de ligger nästan en hundring över budget. Allmäna tips om båtar i denna storleksklass mottages gärna.
Hur ska båten användas?
Har du tittat på ?https://www.anytec.se/model/530-spd
Jag har kikat på den också. Inte ett dumt alternativ.
Någon som har erfarenhet av Buster XL eller XXL?
Är sugen på en lite större aluminiumbåt, helst vill jag ha en Husky R6 men de ligger nästan en hundring över budget. Allmäna tips om båtar i denna storleksklass mottages gärna.
Sen har du den gamla klassikern ockelbo B16 som nu finns i aluminium B16AL och B18AL med dubbla pulpeter, (lite mer frakt och transport båt)Jag har kikat på den också. Inte ett dumt alternativ.
Nynäs 510 akterhyttan har jag sneglat på länge. Ett ha begär på senhösten..Alukin tycker jag ser fina ut. Såg en Arc Marin ute sist som inte heller såg helt dum ut. Annars finns ju den gamla stridsvagnen Nynäs 510 om du lyckas få tag på en.
Sen har du den gamla klassikern ockelbo B16 som nu finns i aluminium B16AL och B18AL med dubbla pulpeter, (lite mer frakt och transport båt)
Ja det är ingen badbåt direkt, men jag gillar den ändå kanske för att jag gillade föregångaren i plast för den gick otroligt bra i vattnet.Grannen har en sådan, lite för mycket traktor över den tycker jag men den verkar otroligt välbyggd.
Vart är du ute och åker någonstans?Blåsigt idag...
Håller till lite norr om ljusterö, typ VettershagaVart är du ute och åker någonstans?