• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bakfylletråden

4d77858d70ac668240dd71ded501f10b.jpg

Länge sedan sist, nu kör vi

Förtidsanmälning! Jag är sugen på korv. hollow123 är sugen på att gå vidare. Vi lär gå vidare. Jag fryser (fan sverige) och jag är hungrig. Får jag inte känna på lycka blir jag besviken på mitt liv.

Jag förtidsanmäler mig.
Vart på gayklubb pch hpnglat med fruntimmer (ja, hon var kvinna♧ (och söt), och nu ör jag påvät hem med fyllekök. SegwerA

Fy i helvete! Föör många shots igår, mitt huvud vill explodera. Vet inte hur jag resonerade igår men tackade nej till ett gammalt ligg som såg mig stå och prata med ett par tjejkompisar och Marcus uggla "jasså du raggar brudar som vanligt" - ligga?
"Ja du får hänga med mig hem, om du vill Alexander"
- nej tack ska hem till en polare

Fy i helvete! Föör många shots igår, mitt huvud vill explodera. Vet inte hur jag resonerade igår men tackade nej till ett gammalt ligg som såg mig stå och prata med ett par tjejkompisar och Marcus uggla "jasså du raggar brudar som vanligt" - ligga?
"Ja du får hänga med mig hem, om du vill Alexander"
- nej tack ska hem till en polare

Det är så jävla värdelöst man resonerar på fyllan.
Fick inte heller fett på sylen igår :(

Någon prata om korv.

Tur du inte är i gbg

Förtidsanmälning! Jag är sugen på korv. hollow123 är sugen på att gå vidare. Vi lär gå vidare. Jag fryser (fan sverige) och jag är hungrig. Får jag inte känna på lycka blir jag besviken på mitt liv.

Gretas om du är sugen på korv :)
Jag blev ditlurad en gång i tiden av en "vän" som sa till mig att gå dit sätta mig i baren och ta en öl tills han slutade jobbet, tog väl ungefär 3minuter innan jag fick ett erbjudande av byggarbetaren i Village People. Ingen aning om hur det är där nu förtiden

Själv har man en svag rödvinsdimma idag efter lite ölande i bastu med efterföljande rödtjutspimplande i soffan

• Like
Reactions: M.U
Hej hej bloggen.
Fyllejag är smart ibland. Vaknade med en flaska färdigblandad resorb i kylen och cheeseburgare. Sedan försökte jag kolla på sin city 2, men insåg snabbt att jag inte fattar tidslinjen alls.

Det här har inte varit min värsta bakfylla men det är bakfyllan som jag har mest ångest över. Kvällen började med att jag tog ut två rödingar, redan då var jag rätt så dragen, började med att köpa en drick bestående av Jäger och hallonsoda, faktiskt väldigt god och åtta, ja sex åtta, men jag kommer inte ihåg om jag drack någon alls. Dessa två rödingar är inte kvar i plånkan längre, jag är dessutom student...

Jag fick en bitchslap under kvällen för att jag sa till några sjuksköterskor att alla feta människor har sig själv att skylla på, jag började chatta med en tös på Tinder som jag har hållit på med ett tag innan - brände alla broar där ser jag nu i efterhand. Jag snappade till alla mina kontakter med fingret näsan. Men, jag fick däremot en tjejs nummer så någonting bra hände under kvällen iaf:)

Over and out

Skandaler, alltid skandaler och jag mår som ett brytkryss. Gårdagen slutade i alla fall med en efterpärla hos min nyinflyttade och lite för vackra granne. Och ja, mitt ex var med. Det slutade i alla fall med en fight mellan exet och grannen, sen fick jag en knuff av mitt ex och spräckte bakhuvudet i betongväggen= tack och god natt.​
Bra kväll! :eek:

En kollega bjöd in mig på middag igårkväll, givetvis med tillhörande whisky och rom. Det blev väl ett par glas och vi satt och snackade skitsnygg i glada vänners lag. Vid nio hugget trillade en till grabb in. Sprithets Sprithets Sprithets... Minnena tar slut någon gång vid midnatt och jag har inte en susning om vad som har hänt. Givetvis gick vi ut en sväng på krogen också och frossade i gin och tonics och Harvy wallbangers.
Jag vaknade i alla fall hemma hos min kollega och det tog oss två 45 minuter (ja, jag skojar inte 45 jävla minuter) att städa upp en spya som hade lagts på golvet... Vi hade väl sju missade samtal var från jobbet. Slänten in lite så där fyra timmar sen.

Va fan... Vi skulle ju bara äta middag och dricka en wirre.

Tillbaka
Topp