Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mjukstartar med whisky och julmust. KAN finnas en risk att jag anmäler mig här i morgon.
Bowmore är i mina ögon en regelrätt Whisky. Whiskey med E tillverkas av irländare och avfällingarna i Amerika.Whiskey* Om jag får be.
Med julmust?!
Du måste vara minst lika galen som mannen på din avatar...
Bowmore är i mina ögon en regelrätt Whisky. Whiskey med E tillverkas av irländare och avfällingarna i Amerika.
Och ja, jag besitter nog vissa likheter med Doktorn
Fy i helvete! Föör många shots igår, mitt huvud vill explodera. Vet inte hur jag resonerade igår men tackade nej till ett gammalt ligg som såg mig stå och prata med ett par tjejkompisar och Marcus uggla "jasså du raggar brudar som vanligt" - ligga?
"Ja du får hänga med mig hem, om du vill Alexander"
- nej tack ska hem till en polare
Det är så jävla värdelöst man resonerar på fyllan.
Fick inte heller fett på sylen igår
Någon prata om korv.
Förtidsanmälning! Jag är sugen på korv. hollow123 är sugen på att gå vidare. Vi lär gå vidare. Jag fryser (fan sverige) och jag är hungrig. Får jag inte känna på lycka blir jag besviken på mitt liv.
Bästa bortamatchen ever! Vaknar och blir serverad pannkakor med Nutella och juice..... gjorde något rätt igår.
Där har vi resultatet av att tjockisar också behöver kärlek så jävla tacksamma!
Den donnan är motsvarigheten till tjock! Dock var det hennes roomie (lite tjock) som fixade det! Men hollow123 efter att du var med väninnan så fick väl inte du pannkakor?
Nr 1 Inte tjock
Nr 2 Glad över att jag inte fick pannkakor
Nr 3 Glad över att hon äntligen slutat smsa mig och fråga om jag inte ska komma över igen
"Stor benstomme" om det får dig att känna dig bättre haha, men då gjorde du något rätt!