• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bakfylletråden

image.jpg

Här är ett lumeshot från förra lördagen 20/12 när jag testade en ny bortaarena. Helt ok

"Oj vad den lyser starkt"

Du har fått så mycket vatten över huvudet... jag har inte varit med det senaste. Endast därför. Hade inte du jätte lång dryspell precis? (Ditt monster till ex räknas inte)

Aldrig haft dryspell. Blivit uppraggad av tjejer som vill smaka big T. Lever gott

Ps snacka inte skit om mitt ex. Hon är mitt ex ja. Men fan så go hon är (objektivt sett)

Borde jag ha ett dåligt samvete att jag blev full på julafton omringad av bara släkt?

Jag är tydligen ensam om det också...

• Like
Reactions: M.U
Så jävla rätt!

Jag är inte alls bitter på StrawberryFields , Marcus uggla och hollow123... ni kan alla dra åt helvete. Jag måste ner till Götet...

Bättre än att festa med släktingar, alla har druckit så ingen vill skjutsa in mig till Västerås city. Sitter här och lyssnar på släkten bråka om reglerna för ett sällskapsspel, samma jäkla historia varje år..

Gör oss stolta nu StrawberryFields, Marcus uggla, hollow123 (du kmr få napp oavsett vad din tjejkompis har sagt, hunkjävel).

Tillbaka
Topp