Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevligt...
Här är ett lumeshot från förra lördagen 20/12 när jag testade en ny bortaarena. Helt ok
"Oj vad den lyser starkt"
Trevligt...
Bild på flickan?Alltid! Hade tänkt posta den i lördags, men då helt plötsligt blev det dags för omgång två. Sedan glömdes det bort
Bild på flickan?
Ojoj, såna nymodigheter orkar jag inte med en dag som denna...Du får lägga till mig på snapchat. Delar alltid ut mina dagenefter bilder där
Ojoj, såna nymodigheter orkar jag inte med en dag som denna...
Fått ligga alldeles för mycket det senaste. Minst en per helg, imon kan ja dela med migLets get our krök on StrawberryFields
Fått ligga alldeles för mycket det senaste. Minst en per helg, imon kan ja dela med mig
Du har fått så mycket vatten över huvudet... jag har inte varit med det senaste. Endast därför. Hade inte du jätte lång dryspell precis? (Ditt monster till ex räknas inte)
Aldrig haft dryspell. Blivit uppraggad av tjejer som vill smaka big T. Lever gott
Ps snacka inte skit om mitt ex. Hon är mitt ex ja. Men fan så go hon är (objektivt sett)
Nej. God jul på dig hjärtat, ses imorgon
Svep femtioelva bärtz och gå hem med de två damerna?
Två donnor vid bordet och femtioelva Berz innanför västen. Förstår inte hur detta ska sluta lyckligt.
Har redan droppat "ska ni följa med hem och titta på bajonetten? Och inte den i byxan alltså." Helt utan att någon i sällskapet avvik. Kommer gå strålande det här.Svep femtioelva bärtz och gå hem med de två damerna?
Vilken flicka vill inte se din samling av seriemördarmemorabilia?
Har redan droppat "ska ni följa med hem och titta på bajonetten? Och inte den i byxan alltså." Helt utan att någon i sällskapet avvik. Kommer gå strålande det här.
Det kan du fethaja att vi gör!Mycket bra. Hoppas vi ses 29!?
Så jävla rätt!Har redan droppat "ska ni följa med hem och titta på bajonetten? Och inte den i byxan alltså." Helt utan att någon i sällskapet avvik. Kommer gå strålande det här.
Så jävla rätt!
Jag är inte alls bitter på StrawberryFields , Marcus uggla och hollow123... ni kan alla dra åt helvete. Jag måste ner till Götet...
Vad jobbar vi på?! Fyllan? Absolut. 8or rom o cola, inga problem!Vi jobbar på det...