• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bakfylletråden

Androl

Omega
Blev öl, whiskey och champagne provning under hela kvällen så spydde innan 12 slaget. Mått bra hela dagen, lite ångest bara. ;)
 

DiscoPapa

Rolex
2-Faktor
Har barn sedan tre år tillbaks så kan inte unna mig några bakfyllor numera. Men kul att kika in här. Kan sjukt nog sakna att köra sig i botten på nyårsafton, vrida sig i plågor nyårsdagen och starta året med grym energi dagen efter dagen efter :)

Kämpa på ni alla. Imorgon mår ni bra igen!
 

Kessler

Rolex
Lider av tung ångest så bakfyllan för mig blir numera 10 gånger värre än förut. Hade feber igår men var ju nyår. Blev rätt lugnt men helvete vad skit jag mått hela dagen. Gick runt och skakade när jag handlade på mataffären.

Börjar tröttna rejält på dessa bakfyllor... Förut kunde man supa gärnet, numera känner jag mig döende dagen efter 3öl... Dricker rätt sällan numera bara för att slippa bakfyllan. Ångest är ett helvete.
 

demondave

Rolex
Lider av tung ångest så bakfyllan för mig blir numera 10 gånger värre än förut. Hade feber igår men var ju nyår. Blev rätt lugnt men helvete vad skit jag mått hela dagen. Gick runt och skakade när jag handlade på mataffären.

Börjar tröttna rejält på dessa bakfyllor... Förut kunde man supa gärnet, numera känner jag mig döende dagen efter 3öl... Dricker rätt sällan numera bara för att slippa bakfyllan. Ångest är ett helvete.

Ångest är skit. Den fysiska biten av en tung bakfylla går ändå att hantera. Dricker rätt sällan, och ännu mer sällan till full as a kastrull, men undviker fyllor när ångesten ligger och lurar redan som nykter. Det är inte värt det. Är jag rätt utvilad och stabil kan det nästan vara lite skönt att pina sig igenom illamåendet och huvudvärken efter en riktigt bra kväll bara för att ge ångesten fingret :)
 

Bonumm

Panerai
Överlevde en riktigt bakisdag igår. Men stolt att jag ändå lyckades jobba i 4h på kontoret, så nu är det lite mindre att göra idag. En riktigt bra pizza är fan räddningen när man är riktigt bakis, om man bortser ifrån en återställare såklart.
 
Topp