Oew
Guld
Precious metal! guld/platinaVad betyder pm?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precious metal! guld/platinaVad betyder pm?![]()
Omega kommer släppa nya planet oceans alltså.En till ☺![]()
Omega kommer släppa nya planet oceans alltså.
Jag vågar påstå att bilderna är "planet" och "oceans" som man ser i olika färger/material.
Tänk jorden och allt vatten.
Källa på det? Den finns ju kvar på rolex hemsida.![]()
Driver med er.Så då är en pm keramisk daytona väldigt trolig
Spännande!Det händer grejer hos Tudor,
https://www.instagram.com/p/BC_DTQwmT6A/?taken-by=tudorwatch
Jag är så jävla trött på Tudor. De hypar sönder sina grejer så när de väl släpps så har man redan tröttnat.Det händer grejer hos Tudor,
https://www.instagram.com/p/BC_DTQwmT6A/?taken-by=tudorwatch
Och vad är Black Bay om inte en Tudorsub?https://www.instagram.com/p/BC_EqFjGT82/
Comeback för Tudor Sub?!
Och vad är Black Bay om inte en Tudorsub?
Det är ju givetvis den tråkiga bronsklockan, tror knappast de släpper 3st nya modeller. Varför hypa bronsaren så som man gjort om man har en ny stålsub på g?Tänkte mer en modell som heter submariner som förr i tiden, BB är ju BB.
Kan ha menat pn, Paul newmanVad betyder pm?![]()
Med nya master co-axial verket antagligenOmega kommer släppa nya planet oceans alltså.
Jag vågar påstå att bilderna är "planet" och "oceans" som man ser i olika färger/material.
Tänk jorden och allt vatten.
Kanske det, jag hoppas på Submariner ändå!Det är ju givetvis den tråkiga bronsklockan, tror knappast de släpper 3st nya modeller. Varför hypa bronsaren så som man gjort om man har en ny stålsub på g?
Kan ha menat pn, Paul newman![]()
Du är ju en grinolle av rang......Det är ju givetvis den tråkiga bronsklockan, tror knappast de släpper 3st nya modeller. Varför hypa bronsaren så som man gjort om man har en ny stålsub på g?
Det konceptet är tyvärr dött, tiden när man kunde köpa en billig "Rolex" med ETA är förbi sedan länge. Jag hade dock gärna köpt en ny Tudor sub i SubC case med ETA för typ halva priset. MEN not gonna happen.Kanske det, jag hoppas på Submariner ändå!
Men jag har rätt.Du är ju en grinolle av rang......
Plus 1Det konceptet är tyvärr dött, tiden när man kunde köpa en billig "Rolex" med ETA är förbi sedan länge. Jag hade dock gärna köpt en ny Tudor sub i SubC case med ETA för typ halva priset. MEN not gonna happen.
Du är ju en grinolle av rang......
Men jag har rätt.![]()
Typiskt Tudor! Hypar en klocka i flera veckor och släpper ett nytt vridringsinlägg. Hoppas Rolex levererar.Antiklimax deluxe with cherry on top :/
Siffrorna är ju inte snygga, 3, 6, 9....?
Tudor BB bronze!
![]()