Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Piece of the moon?Är det nya "Actual side of the moon"?
Alla på plats i Basel kommer springa om de andra på de lokala listorna, därutöver har du stamkunder deluxe, forumledning, kungen, prinsen och deras polare. Klart man kan ställa sig på lista men bara för att man är först idag betyder inte det att man är först om 6 mån när modellen kommer till butikerna.Inte först, men inte sist heller...
"Vi på Omega känner oss plikttrogna att lansera en nyhet bland månklockorna en gång var femtonde sekund under Baselmässan; därför kan vi idag stolt presentera "Moon side of the moon™"Piece of the moon?
Skriv upp mig på din lista, där är jag i alla fall nummer 1?Alla på plats i Basel kommer springa om de andra på de lokala listorna, därutöver har du stamkunder deluxe, forumledning, kungen, prinsen och deras polare. Klart man kan ställa sig på lista men bara för att man är först idag betyder inte det att man är först om 6 mån när modellen kommer till butikerna.
OK, du är nummer 1 på min lista, får se vilken plats du har på den om 6 mån.Skriv upp mig på din lista, där är jag i alla fall nummer 1?
Landar imorgon förmiddag.Är det ingen/inga från KS på plats? Det brukar det ju vara
Jag är ALLTID först.Alla på plats i Basel kommer springa om de andra på de lokala listorna, därutöver har du stamkunder deluxe, forumledning, kungen, prinsen och deras polare. Klart man kan ställa sig på lista men bara för att man är först idag betyder inte det att man är först om 6 mån när modellen kommer till butikerna.
Samma här. Typ. Har chaufför.Behöver inte sånt, håller pappa Svante i handen.
Tråd från 04:00 imorgon.Är det ingen live-tråd från dem? Eller gömmer dem sig på Hyllan?
När börjar ni posta i morgon? Sjukt peppad!Samma här. Typ. Har chaufför.
Ser helt ok ut. Kul med färg. Jag tror väl inte att de manliga klocknördarna är målgruppen utan mer Paris Hilton med BFFs.Vad säger KS om detta, personligen säger jag NEJ NEJ NEJ
Well, de öppnar 9.När börjar ni posta i morgon? Sjukt peppad!
Påminner om den jag tipsade om förra året: Total Eclipse of the Moon. Jag vet från säkra källor att Bonnie Tyler kommer att sjunga på lanseringsfesten."Vi på Omega känner oss plikttrogna att lansera en nyhet bland månklockorna en gång var femtonde sekund under Baselmässan; därför kan vi idag stolt presentera "Moon side of the moon™"
Så ni dricker frukost klockan 0600 för att komma i form då antar jag? Kom ihåg att vi kontorshjon är intresserade av hela upplevelsen här hemma. Så posta påWell, de öppnar 9.
Du får betala på rummet @yonsson, det vet du...Tror han står för allt, kommer resa utan kort och utan kontanter. Annars bör det väl finnas öl i presscentret, vi får smyga in dig.
Ok, nu dricker jag en cappuccino och är lycklig i själen över att imorgon få besöka klock-Mekka. Även träffa trevliga Klocksnackare på plats, t.ex. @yonsson, @Molle och @ERIKSON URHANDELSå ni dricker frukost klockan 0600 för att komma i form då antar jag? Kom ihåg att vi kontorshjon är intresserade av hela upplevelsen här hemma. Så posta på
Dissen kommer av att det är så jävla många modeller, och om rolex rullat ut åtta stycken halvlimiterade daytonor hade jag sågat dem precis lika hårtMärkliga dissar av Omega, den med meteorittavla var ju cool. Tänk om det hade stått Rolex på tavlan istället, jäklarns vad det hade varit livat i holken
Jag tycker de ska göra en klocka av sten från månen. Där snackar vi begränsad upplaga.Märkliga dissar av Omega, den med meteorittavla var ju cool. Tänk om det hade stått Rolex på tavlan istället, jäklarns vad det hade varit livat i holken
Det är ju sant, det kom ju bara fyra olika Daytonas..... Rolex har kommit med 9 "nya" modeller i år, icke räknat undermodeller med olika material och färg i dessa.Dissen kommer av att det är så jävla många modeller, och om rolex rullat ut åtta stycken halvlimiterade daytonor hade jag sågat dem precis lika hårt
Så förstod jag det men antar att de har en relativt liten monter.Aha, så de är på plats med klockor? I så fall grymt tillfälle att se till att folk får upp ögonen för märket
Vit Varje dag i VeckanVilken tycker ni är bäst? Vit eller svart?
Själv tycker jag den svarta blev lite väl svart
Jo. Det är sant men jämför du intervallen mellan uppdateringarna så ligger Omega betydligt högre. Trevligt för de som gillar sådant men jag tycker att det tvingar tillverkaren att slå knut på sig själv att komma på nya varianter till formspråket. Tycker då personligen bättre om Rolex återhållsamhet.Det är ju sant, det kom ju bara fyra olika Daytonas.....
Jag ser inte mig själv ha hyllat detta Omega är dock en lättare måltavla med sina roliga namnDet är ju sant, det kom ju bara fyra olika Daytonas..... Rolex har kommit med 9 "nya" modeller i år, icke räknat undermodeller med olika material och färg i dessa.
Ställer inte utÄr Sjöö&Sandström med på Basel?
Jag tycker bara att det är lite att hyckla att klaga på att någon kommer med säg 13 modeller och sen hylla någon som "bara" spottar ur sig 8. Men skit i det nu, det har länge varit på modet att sparka på Omega, det är inte det tråden handlar omJo. Det är sant men jämför du intervallen mellan uppdateringarna så ligger Omega betydligt högre. Trevligt för de som gillar sådant men jag tycker att det tvingar tillverkaren att slå knut på sig själv att komma på nya varianter till formspråket. Tycker då personligen bättre om Rolex återhållsamhet.
Ok, nu dricker jag en cappuccino och är lycklig i själen över att imorgon få besöka klock-Mekka. Även träffa trevliga Klocksnackare på plats, t.ex. @yonsson, @Molle och @ERIKSON URHANDEL
Vem mer ska ner? @Målarn! När är du på plats?
Vet att deras ledning är där och trodde att de skulle ställa ut men det gör de alltså inte?Ställer inte ut