Calfen
Silver
jepp som vanligt runt okt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp! Fick det bekräftat av dem på Insta. Hoppas de släpper något roligtÄr Sjöö&Sandström med på Basel?
Skoja bara liteDamstorlek? Är väl 40mm?
Den lär väl finnas i drivor på C24 eller?Fick precis svar från Nymans gällande den nya Daytonan.
Verkar som att alla som bokar nu kommer att få vänta i en evighet, eftersom alla som stod och köade för 116520 kommer att flyttas över till 116500...
Fan.
Mm, lutar starkt åt import...Den lär väl finnas i drivor på C24 eller?
Aha, så de är på plats med klockor? I så fall grymt tillfälle att se till att folk får upp ögonen för märketJapp! Fick det bekräftat av dem på Insta. Hoppas de släpper något roligt
Fick precis svar från Nymans gällande den nya Daytonan.
Verkar som att alla som bokar nu kommer att få vänta i en evighet, eftersom alla som stod och köade för 116520 kommer att flyttas över till 116500...
Fan.
De trodde det i alla fall...Extremt konstigt att flytta över kön. Eller kommer 116520 gå ut ur produktion?
Behöver inte sånt, håller pappa Svante i handen.
Här, det kan ni kanske ha nytta av. Den förberedde överlever!
Den ser bra ut. Boetten stiligare än gamla. Ser fett ut med "bulligt"-tropic. Som vanligt gnäller jag på storlek. 39mm är ju fan perfekt kronosize...Snyggt släpp från Heuer! Skönt att slippa se TAG på tavlan.
Titan dessutom.. Kan bli det första moderna köpet för mig på väldigt länge. Schysst med tropic också
https://www.hodinkee.com/articles/i...-one-of-the-first-pvd-coated-watches-ever-mad
Ser ut som en leksaksklocka... Magplask enligt mig!Vad säger KS om detta, personligen säger jag NEJ NEJ NEJ
Tja varför inte, Hublot är ju inte rädd för att göra uppseendeväckande klockor. Tror dock inte att du är målgruppenVad säger KS om detta, personligen säger jag NEJ NEJ NEJ
Vad säger KS om detta, personligen säger jag NEJ NEJ NEJ
Ser väl inte så märkvärdigt ut. Det är Swatch, va?Vad säger KS om detta, personligen säger jag NEJ NEJ NEJ
har plats 3 ingen handpenning för min del. dock sjukt osäker på om jag verkligen ska ha den eller låta hypen lägga sig lite...
Ur & Penn?Vad säger KS om detta, personligen säger jag NEJ NEJ NEJ
World timern påminner mig tyvärr om denna. Känns inte rätt, hade hoppats på mycket bättre!Favoriter bland Pateks nyheter
5930G, 39mm, worldtimer, kronograf, vitguld, perfekt
5539G, 37mm, minutrepetition, tourbillon, vitguld
5396R, 38mm, årskalender,
5164R, 40mm, roseguld, dubbla tidszoner
Ser ut som klockor som medföljer tidningar som riktar sig till yngre tjejer. Men tyvärr tror jag att de kommer att sälja rätt bra.Vad säger KS om detta, personligen säger jag NEJ NEJ NEJ
Mja, likheter finns ju men Patek gör det bättre (så klart).World timern påminner mig tyvärr om denna. Känns inte rätt, hade hoppats på mycket bättre!
Du tror att du skulle hamna först på deras lista? Lycka till! Listor går såklart att ändra.Mm, lutar starkt åt import...
Går att förboka, hehe.
Håller med. Vad fan är det för fel att slänga med ett par endlinks. Tyckte den var ok och intressant utan länk.dont like
Inte först, men inte sist heller...Du tror att du skulle hamna först på deras lista? Lycka till! Listor går såklart att ändra.
Är det nya "Actual side of the moon"?Omega fortsätter mjölka olika sides of the Moon, men den här var faktiskt ganska ball: