Nja, kanske inte. Men en plånboksvänlig semi-dressare (38,5x11mm) med brun tavla (556 I M) för 10k ser onekligen intressant ut.Detta verkar vara Sinn's nyheter. Känns spontant inte jättespännande...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nja, kanske inte. Men en plånboksvänlig semi-dressare (38,5x11mm) med brun tavla (556 I M) för 10k ser onekligen intressant ut.Detta verkar vara Sinn's nyheter. Känns spontant inte jättespännande...
Som mycket annat från Rolex då, tur att så många är trygga nog i sin manlighet att de kan bära upp klockorna ändå.
Det hade nog sprängt mitt bankkonto iaf! 36mm hade ju inte gått att motstå. Det hade även varit intressant att se vilken variant som hade sålt bäst. Tudors BB i gentlemannastorlek kanske kan ge oss en indikation på suget efter en mer balanserad storlek på klockor.F
Fatta bomben om de släppt den i både 36 och 39...
Schnüggt!!
Smaken är som achlet men spontant såg jag denna som refDen är hemsk.
Med krona 54mm
Precis min tanke, det är på väg åt ett trevligt håll!Det hade nog sprängt mitt bankkonto iaf! 36mm hade ju inte gått att motstå. Det hade även varit intressant att se vilken variant som hade sålt bäst. Tudors BB i gentlemannastorlek kanske kan ge oss en indikation på suget efter en mer balanserad storlek på klockor.
Den är hemsk.
Det är en stiliserad variant av släkten Tudors familjevapen.
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Tudorrosen
Håller med! Riktigt bra, blir sugen på att köpa en nuDaytonan lockar inte det minsta. Explorern är dock given, så jävla självklar med lume i siffror och rätt längd på visarna.
Bra uppdatering!
Daytonan lockar inte det minsta. Explorern är dock given, så jävla självklar med lume i siffror och rätt längd på visarna.
Bra uppdatering!
Den här är fan myzig
Och typ 100k dyrare. Men ja, den är jävligt trevlig.Sant! Men 116655 är sååå mycket fetare
Kronan och texten ser ut som en palm ☺.. Ska bli intressant att se de live!
Tycker den är lite kul. Kul med färgklickarna på tavlan, och kul att 3, 6 och 9 liksom försvinner lite beroende på hur ljuset faller.Kronan och texten ser ut som en palm ☺.. Ska bli intressant att se de live!
Vad var det som listade 20k? BB 36? Hittade bara en citering i den här tråden men inte originalinlägget.
Enligt Clymer (Hodinkee) så ska den lista 3k USD på länk.Yes! BB 36
Tycker den är lite kul. Kul med färgklickarna på tavlan, och kul att 3, 6 och 9 liksom försvinner lite beroende på hur ljuset faller.
Har tänkt åt det hållet också men tror spontant att man minst bibehållit tillförlitligheten i ett helt nytt verk...Ren spekulation från min sida men det nya verket kanske inte är lika "tåligt" och därför inte lämpar sig i sportklockorna?
Tycker den är lite kul. Kul med färgklickarna på tavlan, och kul att 3, 6 och 9 liksom försvinner lite beroende på hur ljuset faller.
Ok cool story men fortfarande jättefult, imo.
Något roligt ifrån Oris?
KBKHåller med! Blir ett köp vad det lider
42? Den är perfekt med sina 40mm.Tror inte Oris visat så mycket än, hittade den här och den yonsson länkade tidigare.