• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Basel 2016-tråden

Någon som har en kvalificerad gissning på när bb36 och Explorer når butikerna och hur det kan bli med väntetider? Borde ju vara lindrigare än daytona.

Den här är fan myzig

new-rolex-yacht-master-m116621-0001.jpg

m116621-0001.jpg
Snygg ännu snyggare med en länk i endast stål. Några prisuppgifter?

Ser att YM, EXP och AK får de "gamla" verken medan nya DJ får de nya. Antar att det betyder att det dröjer ett bra tag innan man kan få dem i en stål-sportrolex? Verkar få rulla parallellt?

Ser att YM, EXP och AK får de "gamla" verken medan nya DJ får de nya. Antar att det betyder att det dröjer ett bra tag innan man kan få dem i en stål-sportrolex? Verkar få rulla parallellt?
Ren spekulation från min sida men det nya verket kanske inte är lika "tåligt" och därför inte lämpar sig i sportklockorna?

Daytona tilltalar mig, både vit tavla i stål, samt grön och blå tavla i guld.
YM TT, eller YM med blå visare får det inte direkt att rycka i bagetten, och inte heller Explorer eller Airking.
Tudor gör inget alls för mig.
Tag Heuer Monza er lovande ut...

Vad var det som listade 20k? BB 36? Hittade bara en citering i den här tråden men inte originalinlägget.

Finns det några livebilder på lumen till Explorern? Produktbilderna är för hemska.

Att en sådan liten ändring kan få en att sakna en klocka som man trodde man släppt.

• Like
Reactions: JLW
Tillbaka
Topp