Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet att jag kunde trycka show price idag på jobbet på Daytonan och den grå ym alla fall. Vet inte om det är borta nu eller för att jag sitter på en platta.Inte vad jag kan hitta här tyvärr: http://www.rolex.com/watches/baselworld/new-air-king/m116900-0001.html
Snygg ännu snyggare med en länk i endast stål. Några prisuppgifter?Den här är fan myzig
Bilder i sopigt mässljus eller Tudors egna bilder som är hårt kranade. Ute i skogen efter lite wear ska du nog se att det blir bra.Svarta med eller utan länk ser bara för billig ut. Tyvärr.
Nej!Den här är fan myzig
Jag är med dig...
En Rolex.Kö till vad?
Ren spekulation från min sida men det nya verket kanske inte är lika "tåligt" och därför inte lämpar sig i sportklockorna?Ser att YM, EXP och AK får de "gamla" verken medan nya DJ får de nya. Antar att det betyder att det dröjer ett bra tag innan man kan få dem i en stål-sportrolex? Verkar få rulla parallellt?
Jag vet inte. Jag gillar de vanliga 16520/116520 (vita) mer.Ren porrrr!
AD säger april-september. Typ...Någon som har en kvalificerad gissning på när bb36 och Explorer når butikerna och hur det kan bli med väntetider? Borde ju vara lindrigare än daytona.
Yes! BB 36Vad var det som listade 20k? BB 36? Hittade bara en citering i den här tråden men inte originalinlägget.
Yes! BB 36
Äsch, röda black bayen är grym ju! Tror inte direkt du kommer längta efter BB36 med den på armenSe där ja. Fan vad bra.
Synd att jag har en röd (2014) BB på ingång.
Eller inte synd. Jag längtar. Men synd för plånboken...
BabyBay ska jag ha!!Lite från @Dailywatch snapchat, kan ju vara kul att se dom i riktigt ljus (vissa har postats förr på KS):
ingen logik iöht. På en flygarklocka separerar man istället på minuter och timmar. Skitrörig och ful klocka!Är ju en flygarklocka så tycker att det är logiskt att ha det så, blir ju dock väldigt mycket på tavlan men det är en annan femma
Det är en stiliserad variant av släkten Tudors familjevapen.Faktiskt. Vad är det för ful gravering på kronan? Hello samisk hemslöjd?
Den här är fan myzig
BabyBay är spot on som namn på den!BabyBay ska jag ha!!
Det är absolut en grym kvinnoklocka , kanske en bröllops present till frugantycker den ser feminin ut.
tycker den ser feminin ut.
Perfekt för mig då!tycker den ser feminin ut.
Fatta bomben om de släppt den i både 36 och 39...Blue Oyster
Instinktivt tänker jag att det är trist att de inte återgått till 36mm men den är ändå riktigt smakfull.
Den er kul å sender tankene tilbake til en vellykket 70 talls hallik. Litt RootBeer over denne.
Som mycket annat från Rolex då, tur att så många är trygga nog i sin manlighet att de kan bära upp klockorna ändå.tycker den ser feminin ut.