Noxin
Basic
Snacka om intressant!Grand Seiko 8 dgrs Spring Drive. Denna skall bli kul att se live. Bild snodd från FB.
Baksidan på 9R01-verket.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snacka om intressant!Grand Seiko 8 dgrs Spring Drive. Denna skall bli kul att se live. Bild snodd från FB.
Baksidan på 9R01-verket.
Har också letat, hittar inget tyvärr. Tagga mig om du hittar någotNåt pris på den nya YM two tone? Den med vanlig oyster länk skulle bli perfekt.
Har hört att det ska komma en som håller +-1spm, undrar om det kan vara denna. Ser grym ut, säkert gratis.Grand Seiko 8 dgrs Spring Drive. Denna skall bli kul att se live. Bild snodd från FB.
Baksidan på 9R01-verket.
Zenith var ju riktigt smakfull och stilig!
En av de snyggaste klockor jag sett =)The Bvlgari Octo Finissimo Minute Repeater, The World's Thinnest (In Current Production)
Koolt med see thru genom index
https://www.hodinkee.com/articles/t...ter-the-worlds-thinnest-in-current-production
Gillar denna ☺.
Gillar faktiskt Air Kingen, ska bli kul att testa när den kommer
Gillar denna ☺.
För stor krona på den där, plus att det är något mer med designen som är off. Bra försök dock.
Jahopp.. Ser inte ut att bli 20kkr för Tudor BB 36mm på länk..
Och wauw, vad blank den ser ut att vara.
Jag blir förvirrad av tavlan. "Vad då tio över femtio?" - min hjärna.
Gillar denna ☺.
+1Daytonan lockar inte det minsta. Explorern är dock given, så jävla självklar med lume i siffror och rätt längd på visarna.
Bra uppdatering!
För stor krona på den där, plus att det är något mer med designen som är off. Bra försök dock.
Håller verkligen med dig. Gillade inte.Jag blir förvirrad av tavlan. "Vad då tio över femtio?" - min hjärna.
Enda nackdelen tyvärr... Tänk dig med "lumepluppar" eller "3-6-9" som explorern. Hade varit sjukt nice!Jag blir förvirrad av tavlan. "Vad då tio över femtio?" - min hjärna.
Kö till vad?Ställt mig i kö, med bra nummer
Står det inte på hemsidan längre?Har också letat, hittar inget tyvärr. Tagga mig om du hittar något
Inte vad jag kan hitta här tyvärr: http://www.rolex.com/watches/baselworld/new-air-king/m116900-0001.htmlStår det inte på hemsidan längre?
Svarta med eller utan länk ser bara för billig ut. Tyvärr.enligt mig är alla tre sjukt fina. Samtidigt inget jag själv skulle köpa men jag diggar dem starkt.