Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är (väl?) inte flygdesign - jag får vibbar att man tagit inspiration från Bloodhound.
Ser ju fejk ut!
Sprang på en svensk! Nåja... Halvsvensk?
Hur som helst, James är sjukt trevlig ...och stolt som en tupp, vilket han har alla skäl i världen över att vara. Inte alls som får göra en klocka ihop med MB&F.
Här är hans egen klocka, specialmärkt med "Artist's proof".
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Svinkool!![]()
5900 CHF- Cirka 50 tusen krDen första Rolex som inte är en sub som jag fastnat för. Någon som vet listpriset?
Verkligen tokful
Agreed!Verkligen tokful
Verkligen tokful
Köpa en och smälla i en milgausstavla.Agreed!![]()
För den som gillar stora klockor med lång power reserve (typ IWC Portuguese 7 days) så kanske denna uppskattas? Oris med ett nytt urverk (cal 112).
![]()
På ett grönt croco eller svart läder med gröna sömmar tror jag den kan bli lite rolig.
Snygg men jag blir helt snurrig av alla visare till höger och till vänster.För den som gillar stora klockor med lång power reserve (typ IWC Portuguese 7 days) så kanske denna uppskattas? Oris med ett nytt urverk (cal 112).
![]()
Verkligen tokful
+100Agreed!![]()
Ni pratar om att Air-Kingen är ful och sedan dundrar någon (@Kson ) in Omegan från helvetet. Den är ful.
Japp, den Omegan var verkligen svinful!Ni pratar om att Air-Kingen är ful och sedan dundrar någon (@Kson ) in Omegan från helvetet. Den är ful.
Jag dör lite av lycka när jag ser den där klockan... det är en bra tid att leva på nuOm länken är smidigare än 41mm BB så köper jag!
![]()
Breguets nya minute repeater tourbillon 7087
![]()
Ingen OWG klocka men den har sin charm.Jag tycker den är lite fräsig ändå!
44m och 460'usdDen där skulle jag kunna tänka mig!Pris och storlek?
Vad är poängen med det om det är samma boett som Milgauss? Köp en Gås direkt och borsta skiten bara.Köpa en och smälla i en milgausstavla.
(Kanske inte går pga urverk?)