Det är ju just det. Borstad originalfinish..Vad är poängen med det om det är samma boett som Milgauss? Köp en Gås direkt och borsta skiten bara.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ju just det. Borstad originalfinish..Vad är poängen med det om det är samma boett som Milgauss? Köp en Gås direkt och borsta skiten bara.
Vad fan... Dö inte då.Jag dör lite av lycka när jag ser den där klockan... det är en bra tid att leva på nu
6200chf såg jag tidigare i tråden.Pris på nya explorern?
Ok, det lät lite för dramatiskt... I'm alive and kicking, men jag skulle ljuga om jag sa att ingenting händer i min kropp när jag ser klockan.Vad fan... Dö inte då.
Trodde det var Blancpain förstKeramisk Breitling SO. Limiterad till 100 exemplar. 42k euro, saftig prislapp!
Det alla verkar glömma är att det väl tillkommer svensk moms på priserna som anges i CHF, eller? Är ju en helt annan nivå då..
Osäker asså, många säger incl VAT, men är det då 8%?Ja, jag tror du har rätt. Har för mig att momsen är 8% i Schweiz (kan vara helt fel ) kontra våra 25%. Avsevärd skillnad med andra ord.
Ett inlägg till från HodinkeeOk, det lät lite för dramatiskt... I'm alive and kicking, men jag skulle ljuga om jag sa att ingenting händer i min kropp när jag ser klockan.
556iM såg riktigt trevlig utKan vi backa bandet lite och ta tillbaka sågandet av Sinn? Såg nyss dessa två; 901 Anniversary Split och 556iM.
901 A är en splitkronograf för €5.500 och en väldigt läcker tavla. Länken passar bra och den gör nog inte bort sig på läder heller.
556iM har en snygg brun sunburst och verkar ha blivit lite mer påkostad; notera applicerade index och snygg finish på visarna. Grym vardagsklocka på 38.5mm.
Osäker asså, många säger incl VAT, men är det då 8%?
Brukar spontant alltid lägga till ett par tusenlappar i sinnet när det kommer nåt släpp, likaså typ när Apple lanserar ny dator etc
Precis. Så fantasier om exempelvis att nya Daytonan kommer att kosta ca 100k är väl bara att glömma om det här med momsen stämmer.. Snarare 120k..Ja, jag tror du har rätt. Har för mig att momsen är 8% i Schweiz (kan vara helt fel ) kontra våra 25%. Avsevärd skillnad med andra ord.
Nej, Rolex håller i princip samma priser i hela världen oavsett om det finns moms i landet eller ej(ex vissa arabländer)Det alla verkar glömma är att det väl tillkommer svensk moms på priserna som anges i CHF, eller? Är ju en helt annan nivå då..
Kan ha väldigt fel, men är det inte samma som sitter på OP 114300?Är det en ny typ av spänne/lås? Tycker inte jag har sett det tidigare.
Precis. Så fantasier om exempelvis att nya Daytonan kommer att kosta ca 100k är väl bara att glömma om det här med momsen stämmer.. Snarare 120k..
Kan ha väldigt fel, men är det inte samma som sitter på OP 114300?
Avskyr okunnigt folkKan säkert stämma. Bara jag som är okunnig.
Avskyr okunnigt folk
"Måste du fråga..."Otroligt cool. Vad landar en sådan på tro ?
"Måste du fråga..."
"... så har du inte råd" kanske?
7 500 SEK ?????Bulova kommer med curved shape laddad med quartz. Pris kring 7500,-
Är det första see thru caseback till quartzverk?
Bulova kommer med curved shape laddad med quartz. Pris kring 7500,-
Är det första see thru caseback till quartzverk?
Price for watches in titanium will be around $899 and stainless steel models will run you $7997 500 SEK ?????
Jag vet inte jag. Såväl Krona som flingvisare är på tok för stora. Proportionerna bristerOm länken är smidigare än 41mm BB så köper jag!