Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oavsett den snygga Daytonan eller bb 36 så är detta nog det som imponerat mest på mig. Ser fram emot att få testa en på min handled.Bulova kommer med curved shape laddad med quartz. Pris kring 7500,-
Är det första see thru caseback till quartzverk?
Kanske för stor, men framförallt alldeles för mycket brons.För stor?
Bulova kommer med curved shape laddad med quartz. Pris kring 7500,-
Är det första see thru caseback till quartzverk?
Omöjligt!! Snygg som fan!!För stor?
Det är ju därför jag som Göteborgare blir så imponerad av denTycker det ser ut som att designerns har spenderat för mycket tid i Göteborg. Den där skeva boetten är ju en kopia av Ullevi.
Det är väl typ du och @Pappi som kan ha nått liknandeOmöjligt!! Snygg som fan!!
Var det någon som sa Sunburst? Älskar att man fått till datumhjulet också så det harmoniserar.
En personlig favorit tror jag.. Färgkombon är fantastisk och dessa upphöjda index
Funkar i vitguld också
äsch, så stor är den ju inte.För stor och tjock för att vara dressare, men rätt snygg ändå och fin baksida. Vill inte tänka på vad den kostar
Ja, den får Air kingen att bli skitsnygg!Japp, den Omegan var verkligen svinful!
Känns också fejk!
Den var fin!Var det någon som sa Sunburst? Älskar att man fått till datumhjulet också så det harmoniserar.
För stor?
Var det någon som sa Sunburst? Älskar att man fått till datumhjulet också så det harmoniserar.
Riktigt riktigt fin! Gillar att det är mycket brons. Torr dock att jag efter ett litet tag skulle kunna börja tröttna på den. Men nu innan man provat den irl ser den jääkligt fräsch ut!För stor?
Nu har jag inte läst men kollar man live delen så står det sponsored by tudor :/Ett inlägg till från Hodinkee
https://www.hodinkee.com/articles/with-the-tudor-heritage-black-bay-36
Snygg på lädret.För stor?
Riktigt läcker!Var det någon som sa Sunburst? Älskar att man fått till datumhjulet också så det harmoniserar.