• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Basel 2016-tråden

Var det någon som sa Sunburst? Älskar att man fått till datumhjulet också så det harmoniserar.

Blancpain-Fifty-Fathoms-Bathyscaphe-Gray-Plasma-Ceramic-aBlogtoWatch-1-e1458231768748.jpg
Blancpain-Fifty-Fathoms-Bathyscaphe-Gray-Plasma-Ceramic-aBlogtoWatch-5.jpg

Var det någon som sa Sunburst? Älskar att man fått till datumhjulet också så det harmoniserar.

Blancpain-Fifty-Fathoms-Bathyscaphe-Gray-Plasma-Ceramic-aBlogtoWatch-1-e1458231768748.jpg
Blancpain-Fifty-Fathoms-Bathyscaphe-Gray-Plasma-Ceramic-aBlogtoWatch-5.jpg

Blåpäään kan det där med sunburst, den där är löjlsnygg!

En personlig favorit tror jag.. Färgkombon är fantastisk och dessa upphöjda index :hungry:

Funkar i vitguld också :)
Rolex-Day-Date-40-60-Anniversary-aBlogtoWatch-3.jpg

Åh, gröntavlad vitgulds-DD, så grymt vacker! En sådan ska jag ha när jag är lika gammal och tjo..pondusfylld som Leffe GW.

Någon som är där som vanlig besökare? Finns det möjlighet att klämma på klockor alls utan presskort, tex hos Sinn eller annan mindre tillverkare, eller är det helt kört?:)

Tillbaka
Topp