Rolex bästa släpp i modern tid.DD40 i @leben stuk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rolex bästa släpp i modern tid.DD40 i @leben stuk
Hoppas det, vilken färg tog du?Tror en andra och även tredjeplats räcker för att få en vid första leveransen Grattis till en förhoppningsvis mycket trevlig klocka.
Hur lång var väntetiden uppskattningsvis?
Hoppas det, vilken färg tog du?
Nautilus kommer ha eget släpp antagligen i höst som de gjorde på 30 års jubileumIngen ny Nautilus? Men en mycket vacker 5170r med svart tavla får bli nya dröm klockan.
Nu blev den ännu mer intressant.2400 chf eller ~20000kr, grym klocka!
Svårt att säga i nuläget. Några av dem på Bergströms var på väg ner till Basel just nu. Kanske kan de få med sig någon information hem därifrån. Spontant gissar jag på sommaren eller hösten men det är bara en gissning från min sida.
SammaVit. Du?
Till alla som har bokat Daytonan via er AD, var ni tvungna att slänga handpenning på säljaren, eller är det bara Rob som gör så?
Klase? Eco-odlade? Chiquita? 19,90?Betalade 10
Bäst för dig att det var ekologiskt!Betalade 10
Äh, vit tavla funkar ju helt ok med glas utan AR. Svart dock snyggare...En onödig nymodighet.
Ojoj, mycket nice och stort grattis! Var priset på ca 100k rätt? Längtar till denna paketöppningNya Daytona med vit urtavla beställd
Man ska aldrig säga aldrig men med tanke på va SS går på så tror jag att den kommer gå loss på 450-500k... Min är ju dessutom såld.
Ojoj, mycket nice och stort grattis! Var priset på ca 100k rätt? Längtar till denna paketöppning
Grattis! Fy fan vad kul det ska bli att få lite bilder på denna! Mår dock lite illa just nu över att jag inte kommer kunna köpa den än på några årHaha grattis
Själv hamnade jag bara som tvåa fast hos en annan Är ändå nöjd med min andra plats
Jag tror att @Guskleto mål i livet är att beta av varenda Daytona som någonsin har produceratsOjoj, mycket nice och stort grattis! Var priset på ca 100k rätt? Längtar till denna paketöppning
Åh fan, det hade jag missat.Man ska aldrig säga aldrig men med tanke på va SS går på så tror jag att den kommer gå loss på 450-500k... Min är ju dessutom såld.
Jag tror att @Guskleto mål i livet är att beta av varenda Daytona som någonsin har producerats
Helt rätt att handla först och kolla priset sedanDe visste inte priset men jag tyckte att jag såg att Porsan skrev 100k i tråden.
Kostar i Sverige?Nummer 1
Jag har suttit och tryckt på uppdatera hela morgonen på Rolex hemsida. När klockan slog tolv och såg vad som hade släppts så sprang jag bort till Bergströms