• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Basel 2017 the tråd >>>>>

Man måste ändå älska Sinn för deras extremt riktade ändamål med klockorna, (ja, jag förstår naturligtvis att 99% inte används så :) )

"Designed for the air rescue service.

The count-up inner rotating bezel enables quick and easy reading of the “platinum ten minutes” and “golden hour”.
Easy to clean and sterilise thanks to removable strap and rotating bezel."

EZM-12.jpg

Typ som Rolex var en gång i tiden.

Älskar det!

Och det är därför jag gillar Sinn - är idag vad Rolex var igår.

Senast ändrad:
Jaha... På ett sett skönt att Rolex inte bombade ut massa nytt Blir billigare såhär! Så vilka släpper resten av veckan? Seiko imorgon? Kan vi förvänta oss fler nyheter av rolex?

• Like
Reactions: JLW
Grejen med SD genom tiderna är att den alltid har varit mera "bulltig" än Suben men efter maxicaset på suben har det nästan varit tvärtom vilket har dragit ner på försäljningen av SDn(källa nån). Känns ändå rätt av Rolex att göra en ny SD men varför inte 42 mm!

Påminner ju lite om Tudors grymma mini-subbar. :)
Den släpptes även i detta utförande:
IMG_8015.PNG

Inte min kopp thé tror jag men..
Annars finns den ju i tidigare modell i stål men då tror jag den är 32-33 mm nånting (positivt för min del) och vad jag läst mig till lite snabbbt verkar dom helt gjort om dessa nya..

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp