hannes1988
Basic
Inte om man får tag på en
Nej det är klart men känns som att limiterat=dyrare. har dock inte sett något pris?
EDIT: Såg priset nu som du skrev. lite dyrt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte om man får tag på en
Nej det är klart men känns som att limiterat=dyrare. har dock inte sett något pris?
45 330 kr med länk och 34 380 kr utan länk får jag upp på deras hemsidaNån som vet var bb g/s kommer lista? Finns siffror på tudors hemsida men verkar få upp fel valuta..
Choklad araben samt vit tavla fanns ju
Har inte sett någon annat om den här, inte ens på ablogtowatch eller på THs hemsida.. tycker inte vridningen är lika bra på den vita oavsettAutavian kommer tydligen med vit tavla också, dessutom annorlunda vridning. Definitivt snyggare än den svarta.
Verkligen! Perfekt sommarbeater!Denna har kanske postats tidigare. Vad tycker pöbeln om denna? I mina ögon riktigt lyckad och passar perfekt som sommarbeater! Kliar i fingrarna just nu!
Instämmer, ser riktigt trevlig ut, så se till och få bort klipulvret från fingrarnaVerkligen! Perfekt sommarbeater!
Samma här, bara från det instakontot. Tycker vridningen ser mindre tjock och tom ut på den vita jämfört med den på den svarta.Har inte sett någon annat om den här, inte ens på ablogtowatch eller på THs hemsida.. tycker inte vridningen är lika bra på den vita oavsett
Victorinox
Hade brådis.. Komplicerat lås på denna...Chefigt bilhandlarhäng!
Hade brådis.. Komplicerat lås på denna...
Tycker den sitter kanon på dig
Kan säga att jag själv är bra sugen på den nya "Iron-Sky" med blå tavla...
Tack för bra referensbilder! Jag är på allvar sugen att beställa en med svart tavla i stål men är osäker på storleken också och är lite för feg att beställa utan att ha testat.
Postade dessutom frugans klocka i fel jävla Baseltråd. Ingen vinst för mig... :-(Erkänn att du i smyg rockar en gulgulds DD med tre länkbitar mer än normalt bara så den kan hänga lite extra!
Och jag är sugen på en vit tavla (tror jag).
Så då kan vi ta en av varje färg när Rob eller Nymans får in första laddningen. Gruppköp!
Får man fråga vad stockarna mäter?Rolex med både års-kalender och GMT för under 130,000:- känns väldigt lockande måste jag säga
Så lockande att jag sprang iväg för att testa en i vitguld hos Rob idag, tyvärr så känns den lite för stor (för mig).
Då den förutom sina 42mm även är ganska hög så var det en massiv best på handleden så jag tror jag avvaktar innan jag ställer mig i kö på den vita "Iron-Sky" (tack för smeknamnet @frere )
Men det är en väldigt cool modell!
Förvisso uppvisad någon vecka sedan, men presenterad nu på basel...
SOLKLAR vinnare alla kategorier!
Jag brukar inte gilla plojj-grejer men den här var ju faktiskt ganska rolig . Någon som har en aning vad den kommer kosta och vart den kommer säljas?
Den är faktiskt töntigt cool den där. Gillade den!Förutom typ allt från Seiko speciellt 62mas så är den här bästa släppet hitils
Tack, det känns ju tyvärr lite för saftigt för min smak kanske. Hade vi pratat <€2000 hade det varit värt ett övervägande. Kul med limited edition dockSjukt kreativt. Jag gillar den.
Ska kosta €6990 enligt http://www.ablogtowatch.com/konstantin-chaykin-joker-watch/
Riktigt nice den där. Lite trist med 19mm mellan bandhornen.. Så mycket enklare med 20mm, en storlek som iaf jag har en uppsjö band i.. (även om det brukar gå att klämma ihop lite)Förutom typ allt från Seiko speciellt 62mas så är den här bästa släppet hitils
Jag brukar inte gilla plojj-grejer men den här var ju faktiskt ganska rolig . Någon som har en aning vad den kommer kosta och vart den kommer säljas?
Den känsla den skapar är mer åt det skrämmande hållet än det roliga, men jag gillar verkligen försöket. Fler klocktillverkare borde våga vara roliga och inte så skitnödiga.Förvisso uppvisad någon vecka sedan, men presenterad nu på basel...
SOLKLAR vinnare alla kategorier!
Faktiskt riktigt härlig!Förutom typ allt från Seiko speciellt 62mas så är den här bästa släppet hitils
Hmmm... Nä, tycker inte jag iallafall. Får intrycket av en avskalad AT blandad med 90-talets Dynamic.
Såg ju bra mycket bättre ut här än på tidigare bilder.
Faktiskt riktigt härlig!
Hmmm... Nä, tycker inte jag iallafall. Får intrycket av en avskalad AT blandad med 90-talets Dynamic.
Såg ju bra mycket bättre ut här än på tidigare bilder.
Passar perfekt!Rolex med både års-kalender och GMT för under 130,000:- känns väldigt lockande måste jag säga
Så lockande att jag sprang iväg för att testa en i vitguld hos Rob idag, tyvärr så känns den lite för stor (för mig).
Då den förutom sina 42mm även är ganska hög så var det en massiv best på handleden så jag tror jag avvaktar innan jag ställer mig i kö på den vita "Iron-Sky" (tack för smeknamnet @frere )
Men det är en väldigt cool modell!
Rolex sneglar nog inte på Breitlings dörrvaktsmodeller. 2014 omsatte Breitling inte ens 1/10 av Rolex.Tror du inte att den är framtagen för att ta marknadsandelar av Breitling?