Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vänta nu! Bilderna som kablas ut på Instagram i detta nu, inte helv*ete kommer Omega släppa dessa med den adderade texten "TRILOGY" på urtavlan?? Vet du något @Ernesto ?
Antagligen är det bara 3-packet som säljs med denna text? Inte kommer Omega lägga till någon text på de som säljs enskilt? Dvs. 0001/3557 på urtavlan?
![]()
![]()
![]()
Dom är 47mmJA TACK
Såg precis det, röven.Dom är 47mm![]()
Jag har aldrig förstått varför de gick från ros-logga och rund text, till modernare logga och text, men äldre länk.haha nu var du lite väl hård ..
Så ful e den inte, dock tycker jag att stållänken e för bred och väldigt ful med nitad. !
Lite UN-varning på den, men också lite roligt med udda saker från high end-tillverkare. Tavlan känns inte "Breguet-dyr" och det är synd att det mesta som Breguet spottar ur sig är tourbillons eller annat som kostar som en mindre lägenhet.Retrograd evighetskalender och tourbillon med vattenskydd till 10bar. Årets semesterklocka är säkrad gott folk!
![]()
https://www.breguet.com/en/timepieces/new-models-marine/5887#!15744
För dig med oerhört specifika krav på din nya klocka....
Lite UN-varning på den, men också lite roligt med udda saker från high end-tillverkare. Tavlan känns inte "Breguet-dyr" och det är synd att det mesta som Breguet spottar ur sig är tourbillons eller annat som kostar som en mindre lägenhet.
Skönt! Blev lite orolig över att Omega skulle tillägga en textrad och därmed förstöra den.Som @steffe sa. Du kan vara lugn!![]()
Skönt! Blev lite orolig över att Omega skulle tillägga en textrad och därmed förstöra den.
![]()
stör mig inte särskilt då jag hellre föredrog nya loggan samt rak text på tavlan.Jag har aldrig förstått varför de gick från ros-logga och rund text, till modernare logga och text, men äldre länk.
Länken är ju tidsenlig med resten av klockans design.stör mig inte särskilt då jag hellre föredrog nya loggan samt rak text på tavlan.
Däremot hade jag föredragit den vanliga länken..... dock är det inget som stör jättemycket, står redan i kö och kommer köpa den så fort dem får in den i butik =)
Jag tycker att klockan är skitsnygg ! .. förstår inte hur vissa tyckte att den inte var lyckad..Länken är ju tidsenlig med resten av klockans design.
Jag tycker de borde haft nitad länk till ros och rund text, och vanliga länken till nya loggan och texten. Sen kan jag tycka att man skulle behållit gamla loggan och texten på gilt-versionerna, men det är en annan tråd.stör mig inte särskilt då jag hellre föredrog nya loggan samt rak text på tavlan.
Däremot hade jag föredragit den vanliga länken..... dock är det inget som stör jättemycket, står redan i kö och kommer köpa den så fort dem får in den i butik =)
Autavian kommer tydligen med vit tavla också, dessutom annorlunda vridning. Definitivt snyggare än den svarta.
![]()
Så underbart snygg klocka .. synd att den e så stor bara.Rolex med både års-kalender och GMT för under 130,000:- känns väldigt lockande måste jag säga
Så lockande att jag sprang iväg för att testa en i vitguld hos Rob idag, tyvärr så känns den lite för stor (för mig).
Då den förutom sina 42mm även är ganska hög så var det en massiv best på handleden så jag tror jag avvaktar innan jag ställer mig i kö på den vita "Iron-Sky" (tack för smeknamnet @frere )
Men det är en väldigt cool modell!
![]()
![]()
Kan inte mer än att hålla med dig..Jag tycker de borde haft nitad länk till ros och rund text, och vanliga länken till nya loggan och texten. Sen kan jag tycka att man skulle behållit gamla loggan och texten på gilt-versionerna, men det är en annan tråd.
Du om någon ska ha den i vitguld! (No pressure, men du har ju själv satt ribban för din samling. ;-) )Rolex med både års-kalender och GMT för under 130,000:- känns väldigt lockande måste jag säga
Så lockande att jag sprang iväg för att testa en i vitguld hos Rob idag, tyvärr så känns den lite för stor (för mig).
Då den förutom sina 42mm även är ganska hög så var det en massiv best på handleden så jag tror jag avvaktar innan jag ställer mig i kö på den vita "Iron-Sky" (tack för smeknamnet @frere )
![]()
![]()
Njä, faktiskt inte! Dock inte världens bästa bild.Den där var ju riktigt schysst!! Ser inte ut att ha gul lysmassa heller?
Rolex med både års-kalender och GMT för under 130,000:- känns väldigt lockande måste jag säga
![]()
![]()
Rolex med både års-kalender och GMT för under 130,000:- känns väldigt lockande måste jag säga
![]()
![]()
Vill haDenna har kanske postats tidigare. Vad tycker pöbeln om denna? I mina ögon riktigt lyckad och passar perfekt som sommarbeater! Kliar i fingrarna just nu!
![]()
Förvisso uppvisad någon vecka sedan, men presenterad nu på basel...
SOLKLAR vinnare alla kategorier!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja cheeesus, dags för en ny tråd här på KS, "Varför måste dom..."Förvisso uppvisad någon vecka sedan, men presenterad nu på basel...
![]()
![]()
Ja cheeesus, dags för en ny tråd här på KS, "Varför måste dom..."![]()
Förvisso uppvisad någon vecka sedan, men presenterad nu på basel...
![]()
![]()