Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För sent, gruppköp fanns men tyvärr fullbokat ganska fort.
Läste högre upp i tråden att det var låtsasguld. Alltså ngn typ av guld på stål... Inte lika sexigt även om såklart priset blir mer i min smak. Men jag är inte lika impad längre..:-(BB tvåton verkar helgrym! Jag menar allvar! I dare you!![]()
För sent, gruppköp fanns men tyvärr fullbokat ganska fort.
Tror Svante skulle få in 17 klockor som är bokad i förväg, tror det var nästan 30 som skrev upp sig
Hade gärna ägt en av de få DDs i stål som finnsSkydwellern är nice, eller ja, det var den innan också, men nu är även priset nice.
Dock så känns det lite som att köpa en daydate i stål..
Varför en fuktindikator!?Det var en fuktindikator som ändrade färg på originalet. Högst osäkert att den är fungerande på denna, vore rätt coolt dock.
Hade gärna ägt en av de få DDs i stål som finns
Givetvis behöver man en indikator på att man är i vatten. Känslan av att vara blöt är ju bara så gammaldagsVarför en fuktindikator!?![]()
Bäst hittills på Baselworld 2017.Första handledsbilden?
![]()
Tidiga dykklockor det där vettu. Dessutom beställd av militären, de ville antagligen ha enkel koll på att de var funktionella.Varför en fuktindikator!?![]()
Börjar bli smått irriterad på alla limiterade utgåvor. För oss vanliga dödliga är utmaningen att få ihop kapital till klockorna tillräcklig.SLA017 är riktigt fin. 2000 skall göras och kosta ca 3800€. https://monochrome-watches.com/seiko-62mas-reedition-sla017-prospex-baselworld-2017-price/
![]()
![]()
Hör dig. Tänkte samma när jag insåg att nya Speedmastern också är limiterad..Börjar bli smått irriterad på alla limiterade utgåvor. För oss vanliga dödliga är utmaningen att få ihop kapital till klockorna tillräcklig.
Inte om man får tag på enSynd som satan att det bara blir 500 stycken sådana!![]()
Vänta nu! Bilderna som kablas ut på Instagram i detta nu, inte helv*ete kommer Omega släppa dessa med den adderade texten "TRILOGY" på urtavlan?? Vet du något @Ernesto ?
Antagligen är det bara 3-packet som säljs med denna text?
![]()
![]()
![]()
Detta medför att man kommer köpa dessa styckevis. Inte för att jag hade tänkt köpa alla tre men den texten är inte bra.Oavsett så är det ju en riktig praktmiss. Det borde självklart enbart vara gravering med numret på baksidan av caset.
Detta medför att man kommer köpa dessa styckevis. Inte för att jag hade tänkt köpa alla tre men den texten är inte bra.
Detta medför att man kommer köpa dessa styckevis. Inte för att jag hade tänkt köpa alla tre men den texten är inte bra.
Men styckvis är det väl den fulare varianten bara? Eller? Finns det massa olika kombinationer? =)
Bara på trepacket som tur är. Men ändå... Det nämndes aldrig igår, caseback OK men inte på tavlanVänta nu! Bilderna som kablas ut på Instagram i detta nu, inte helv*ete kommer Omega släppa dessa med den adderade texten "TRILOGY" på urtavlan?? Vet du något @Ernesto ?
Antagligen är det bara 3-packet som säljs med denna text? Inte kommer Omega lägga till någon text på de som säljs enskilt? Dvs. 0001/3000 på urtavlan?
![]()
![]()
![]()
"Inte om man får tag på en![]()