• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Basel 2017 the tråd >>>>>

@yonsson fixar du gruppköp på denna i år? ;)
Capture.JPG
För sent, gruppköp fanns men tyvärr fullbokat ganska fort.
Tror Svante skulle få in 17 klockor som är bokad i förväg, tror det var nästan 30 som skrev upp sig

BB tvåton verkar helgrym! Jag menar allvar! I dare you! :)
Läste högre upp i tråden att det var låtsasguld. Alltså ngn typ av guld på stål... Inte lika sexigt även om såklart priset blir mer i min smak. Men jag är inte lika impad längre..:-(

Vänta nu! Bilderna som kablas ut på Instagram i detta nu, inte helv*ete kommer Omega släppa dessa med den adderade texten "TRILOGY" på urtavlan?? Vet du något @Ernesto ? :rage:

Antagligen är det bara 3-packet som säljs med denna text? Inte kommer Omega lägga till någon text på de som säljs enskilt? Dvs. 0001/3557 på urtavlan?

Skärmavbild 2017-03-23 kl. 12.01.03.png

Skärmavbild 2017-03-23 kl. 11.59.38.png

Skärmavbild 2017-03-23 kl. 11.59.15.png

Senast ändrad:
Någon som vet om nymans får in nya fifty?:wideyed: @Nymans Ur 1851
IMG_0447.JPG

Har jag förstått det korrekt om det är den vita delen av cirkeln som färgas röd vid ett eventuellt läckage och att det orangea är där egentligen bara för utseendet?

Från Blancpain´s hemsida:

"Jean-Jacques Fiechter continued with his pre-occupation for diver safety and soon incorporated an additional feature for his watches: a circular water-tightness indicator. If, by chance, liquid were to leak into the watch case, a disk at 6 o’clock would signal the problem by changing its color from white to red."

Vänta nu! Bilderna som kablas ut på Instagram i detta nu, inte helv*ete kommer Omega släppa dessa med den adderade texten "TRILOGY" på urtavlan?? Vet du något @Ernesto ? :rage:

Antagligen är det bara 3-packet som säljs med denna text? Inte kommer Omega lägga till någon text på de som säljs enskilt? Dvs. 0001/3000 på urtavlan?

Skärmavbild 2017-03-23 kl. 12.01.03.png

Skärmavbild 2017-03-23 kl. 11.59.38.png

Skärmavbild 2017-03-23 kl. 11.59.15.png
Bara på trepacket som tur är. Men ändå... Det nämndes aldrig igår, caseback OK men inte på tavlan :(

Inte om man får tag på en ;)
"
Dear Sir,

We thank you for your interest in our brand and its creations.

The Mil-SPEC model will be available soon and we would be very happy to give you the priority of deliveries of this watch

This model exists in different versions:

· Canvas sail or Nato at the price of 13 180 € ttc

· Steel bracelets at the price of 15 170 € ttc.

You will find in our attachment our banking coordinates in order to make this reservation

We remain available for any other information"

Hmm.. what to do what to do.. :bored:

Tillbaka
Topp