Tror ni dom kommer skilja stål och wg Pepsi med jubilee och oyster? Därför dom visar ett jubilee eller blir det aldrig en stål Pepsi?
Aldrig en stål Pepsi. Prisstegar och value drivers från kundperspektiv blir helt åt helskotta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror ni dom kommer skilja stål och wg Pepsi med jubilee och oyster? Därför dom visar ett jubilee eller blir det aldrig en stål Pepsi?
Skärmdumpar saxat från Rolexforum.
12:00 CET om jag minns det rätt.Är det kl 9 vår tid de släpper nyheterna?
Jag har väldigt svårt att tro att det nånsin kommer en stålpepsi, tyvärrTror ni dom kommer skilja stål och wg Pepsi med jubilee och oyster? Därför dom visar ett jubilee eller blir det aldrig en stål Pepsi?
Om det gjorde det skulle jag kanske behöva omvärdera ägarskapet av min 16710.Jag har väldigt svårt att tro att det nånsin kommer en stålpepsi, tyvärr
Fast tror du Rolex bryr sig? Dom ser ju hur populär Pepsin är på begpriser. Tänker att dom vill mjölka lite mer och enda sättet att göra det skulle vara annan länk.Aldrig en stål Pepsi. Prisstegar och value drivers från kundperspektiv blir helt åt helskotta.
Mums, borde varit svart datumhjul på 36an också!Ny version av Oris 65 med vridring i brons. Finns nu även som 36mm.
https://www.hodinkee.com/articles/oris-divers-sixty-five-bronze-bezel-introducing
Eller ännu hellre -ingen datumruta allsMums, borde varit svart datumruta på 36an också!
Mmm, håller med. Det ser lite konstigt ut.Mums, borde varit svart datumhjul på 36an också!
Självklart.Fast tror du Rolex bryr sig? Dom ser ju hur populär Pepsin är på begpriser. Tänker att dom vill mjölka lite mer och enda sättet att göra det skulle vara annan länk.
Bara en fundering. Ingen vill väl ha en fyrkantig Pepsi ändå?
Jag håller med fullt. Grejen är den att med köer så köper ju ändå folk nytt till slut. =Pengar in.Självklart.
Om Rolex skulle villja mjölka populära modeller mer är det enda som behövs att öka produktionen och mätta alla milslånga kölistor. Ett habegär byggs inte när tillgången är okomplicerad.
Ändlänkarna på 52701r är inte symmetriska. Undra om de har misslyckats med bilden eller om den ska vara så?
Riktigt kul grejer!! Bra start
Vad är skillnaden mot gamla? Är det bara färgen på visarna ?Den Aquanauten är ju trevlig!
Det är en helt ny ref. Finns ingen gammal.Vad är skillnaden mot gamla? Är det bara färgen på visarna ?
Vad är skillnaden mot gamla? Är det bara färgen på visarna ?
Det är en chronograf, dettaVad är skillnaden mot gamla? Är det bara färgen på visarna ?
Fanns inte det tidigare?Det är en chronograf, detta
Det ska vara så. Det är en ny placering av där man justerar evighetskalendern. Coolt ändå. Ska tydligen vara diskret irl.Ändlänkarna på 52701r är inte symmetriska. Undra om de har misslyckats med bilden eller om den ska vara så?
Nope. Travel time dockFanns inte det tidigare?
Har ingen koll på aquanaut.
Aha ok. Då var det ju ett riktigt coolt nysläppNope. Travel time dock
Nä. Ful färg och sub-sekunden ser riktigt billig ut.Aha ok. Då var det ju ett riktigt coolt nysläpp
12:00 CET om jag minns det rätt.
kl 11:30 cet börjar presskonferensen där nyheterna resenterasÄr det kl 9 vår tid de släpper nyheterna?