Eller hurDenna var upp som hastigast och lyckades ta en snabb bild.
Vad tycker ni om nya subben?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Eller hurDenna var upp som hastigast och lyckades ta en snabb bild.
Denna var upp som hastigast och lyckades ta en snabb bild.
Även jag fick syn på den när jag var inne på hemsidan för ett tag sedan. Hoppas det är ett skämt från Rolex sida.Denna var upp som hastigast och lyckades ta en snabb bild.
Då får de nog ringa någon annan.
Rolex sätt att uppmärksamma att boken Frankenstein gavs ut för 200 år sedan.Denna var upp som hastigast och lyckades ta en snabb bild.
Kom upp igår på rolexforums.Denna var upp som hastigast och lyckades ta en snabb bild.
Aldrig sett en klocka som påminner mer om en spya. Lite rödvin, lite negroni, lite öl och lite sprit. Goda i sig men bör inte monteras ihop och visas. Hjärtat hoppade några extra steg innan hjärnan hann ikapp.Denna var upp som hastigast och lyckades ta en snabb bild.
Denna var upp som hastigast och lyckades ta en snabb bild.
Även jag fick syn på den när jag var inne på hemsidan för ett tag sedan. Hoppas det är ett skämt från Rolex sida.
Hög läsbarhet.
Inget vidare spännande
Det städar undan lågprofil modellerna kvällen innan riktiga släppen. Hoppas jag...
Inget vidare spännande
Det har du nog rätt iDet städar undan lågprofil modellerna kvällen innan riktiga släppen. Hoppas jag...
En blå snowflake-Submariner på 40mmTudor begraver Black Bay och återupplivar suben.
Orealistiskt, I know, men jag lever på hoppet
Hade varit en kioskvältare!En blå snowflake-Submariner på 40mm
Finns ju redan!!!En blå snowflake-Submariner på 40mm
En ny!Finns ju redan!!!
Min misstanke är tyvärr att när man gjorde BlackBay frankenchronon så blockerade man lite chansen till at det ska komma den typen av chrono du tänker på och som skulle kunna bli kanon. Nu har man Heritage Monte Carlon och BB chronon och det finns liksom inte utrymme för fler sportchronos däremellan känns det som.Hade varit en kioskvältare!
De borde göra en vettig kronograf med daytonans case också
Jag hörde att alla subbar skulle utgå och ersättas av denna.Denna var upp som hastigast och lyckades ta en snabb bild.
Såg också det där precis, blir kul att se hur det blir. Vart läste du om läckan? RPR verkar inte nämna något?Rolex-läcka via Google-Ads.
http://rolexpassionreport.com/25820/new-basel-2018-rolex-collection/
DJ 36 med ny kaliber och Daytona i ädelmetaller.
Skärmdumpar saxat från Rolexforum.Såg också det där precis, blir kul att se hur det blir. Vart läste du om läckan? RPR verkar inte nämna något?
Yes såg det precis efter. Lär ju definitivt smälla hårdare än sådär, riktiga tråkiga mesuppdateringar där.Finns skärmdumpar på Rolexforum.
Kändes meh, precis som Tudors teaser. Alltid välkomnat med nya uppdateringar på urverk men inget man direkt går igång på.Yes såg det precis efter. Lär ju definitivt smälla hårdare än sådär, riktiga tråkiga mesuppdateringar där.
Nya Datejust 36 med nytt urverk kanske.
Ska bli otroligt intressant att få reda på vad de har teasat om med jubilelänken.
DJ med kronskydd? Snyggt...Nya Datejust 36 med nytt urverk kanske