Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är väl dags för en stålpepsi med tanke på att de mjölkat ut det som finns att mjölka ut från vitguldaren och att de redan har "formulan" för insertet? Då är det väl rimligt att den släpps på jubilee också tänker jag mtp videoklippet på deras hemsida Alternativet är ju förstås Coke men jag hade hellre sett att de fortsätter skapa nytt, varför inte en Sprite med grön/svart bezel? Tror inte att hulken eller batman tas ur sortimentet utan snarare att de uppdateras.
mkt bra!!Bästa från Rolex i år. Har alltid saknat glitter mellan pusher och krona! Maximerar blingfaktorn även med skjorta på.
Det var en räknenisse på kontoret som knallade in till chefen och sa "vet du vad, jag kollade och vi har ju helt sjuka marginaler som det är så vi kan nog fan få det att gå ihop iallafall"Var inte tvåfärgade keramiska bezels über-dyra att tillverka?
Kan tycka att de gör helt fel och sviker wg köparna totaltRea på WG pepsi är ett faktum.
Smygare och snyGare
SMYGARE!
Köp bezel från stål och rosé, knäck och limma ihop!FAAAAAAAAAAN! Skulle ju vara en Coke inte Pepsi... Fan...
Klart inte pepsi kommer komma i stål, fattar inte ens varför folk diskuterar den ickefrågan.
Vem blir först med att påpeka att @yonsson hade fel ang stål pepsi?
Det skulle ju vart en Coke
Besviken? Köp ändå!Det skulle ju vart en Coke
Haha nä men den är nice
Inte bra...
Cool. Ska bli spännande att se vad det blir. Alltid respekterat DSSD. Ingenjörskonst.Ny Deepsea