Du är flera minuter sen!Ny Deepsea
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du är flera minuter sen!Ny Deepsea
Får nog bli en Batman istället.Köp bezel från stål och rosé, knäck och limma ihop!
Lite! men ska försöka haffa den endå!Besviken? Köp ändå!
All info finns på deras hemsidaCool. Ska bli spännande att se vad det blir. Alltid respekterat DSSD. Ingenjörskonst.
Besviken. Jag ville ha Coke.FAAAAAAAAAAN! Skulle ju vara en Coke inte Pepsi... Fan...
Ingen höjdare enligt mig. Sorry Omega...
ÄNTLIGENNy BB 39mm, inte sett nått om tjockleken än, men verkar bra.
PinDu är flera minuter sen!
HÅLL KÄFTEN DINKA! Borde du gilla @Hexagon
Ah, såg det. Hur känner du som en DSSD ägare? Sugen på att uppgradera?All info finns på deras hemsida
verkligen inte långt ifrån föregångaren... men den är ju helt klart bättre och mer harmonisk nu.HÅLL KÄFTEN DINKA! Borde du gilla @Hexagon
Dom har ju redan gjort det med Skydwellern.Jo men det tror jag dom gör. Dom kan ju göra det trots allt. Viktigt att separera med tydliga skillnader, annars skadat man varumärket och modellerna. Anledningen till att Rolex klarat sig så bra jämförelse med omega och breitling är enligt mig två anledningar. 1- dom är en stiftelse, således jagar dom inte omsättning varje kvartal. 2- dom har länge haft tudor som skyddat varumärket i den lägre prisklassen,
90-talet ringde och ville ha tillbaks dessa förskräckliga ur.. Jösses.
Fattigmans-pepsi, hmm..
Ser otroligt snyggt ut med den champagne färgade tavlan!
90-talet ringde och ville ha tillbaks dessa förskräckliga ur.. Jösses.
Fattigmans-pepsi, hmm..
Haha det räcker nu faktiskt. Ingen höjdare tycker jag tyvärr.
Nej den här trion var riktigt ful.Haha det räcker nu faktiskt. Ingen höjdare tycker jag tyvärr.