• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Basel 2018 the tråd >>>>>

C40AB71F-5BB0-40D3-A8DC-B7EA80C46928.jpeg

Fräsch ändå

Verkar inte vara någon prisökning på Sub Date och känns att kötiden kan kortas ner tack vare Pepsin, hoppas detta åtminstone!

Jävla antiklimax... väntade ju mig en oysterquartz... fick en gammal klocka och en bajsbrun bezel istället... ;)

• Like
Reactions: bvb
Jag vet att folk är kinkiga på många BB modeller men om man väljer att se det som en produktfamilj man bygger och inte som en klocka som man gör varianter av så är det ett riktigt solitt släpp man gör. GMT, mindre 39mm och riktig bra sportklockor för kvinnor i BB32.
Jag hade kanske ännu hellre sett att man byggde vidare på Pelagos men jag tycker det är svårt att klanka ner på den uppsättningen man släpper. Sen kan man ju lite undra över timingen och samordningen mellan Rolex & Tudor när man släpper pepsi samtidigt, borde kanske ringt en varningsklocka hos Tudor nånstans.

Så det som enligt många aldrig skulle hända har alltså hänt? För visst var det stål-pepsi som har blivit avfärdat, eller har jag missförstått?
Helt rätt, sågande själv den iden här tidigare. Kul släpp men jag vet inte hur Rolex tänkt angående kunderna som spenderat 300+ på WG modellen. Skitkul. Dom kunderna lär ju tagga av Rolex och snegla åt annat håll med ett ont öga tillbaka till Rolex.

Tillbaka
Topp