Inte helt vad jag hoppats på och dessutom 120k!?? Men treton och tantal är nice så jag köper det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte helt vad jag hoppats på och dessutom 120k!?? Men treton och tantal är nice så jag köper det!
2-0 till 22mm så det verkar stämma.Jag cropade boetten till ca 41mm. Varje ruta är 1mm i verkligheten. Ser ut att vara 22mm luggar
Jepp såg det idag, tyvärr blir jag inte hemma i Sverige då fast det gör inte så mycket. Jag har sett de sju gångerSnygg Nomos! Kraftwerk spelar på Storsjöyran i sommar.
Jaså, har det varit 3D-show med brillor och allt varje gång?Jepp såg det idag, tyvärr blir jag inte hemma i Sverige då fast det gör inte så mycket. Jag har sett de sju gånger
Skall du dit ?
Pissar lite på kunder som köpt vitguldaren. Men det är onekligen ett sjukt släpp som kan sättas i paritet med Daytonan förra året.
Tycker också att det är märkligt att man släpper en modell som så uppenbart kommer att kannibalisera från vitguldaren. Men det kanske är en blå tavla som skiljer?Såg en bild på insta där ser tavlan blå ut...
Jag tycker den på riktigt är helt fantastisk.
Bara jag som diggade denna? Tycker den är riktigt fin!
Bara jag som diggade denna? Tycker den är riktigt fin!
Har den undran med om oyster länk passar till den nya pepsin!Tycker också att det är märkligt att man släpper en modell som så uppenbart kommer att kannibalisera från vitguldaren. Men det kanske är en blå tavla som skiljer?
Finns det mer info om nya jubilee-länken passar till andra modeller eller om Oyster-länk passar till nya Pepsi-GMT?
Håller verligen med!Pissar lite på kunder som köpt vitguldaren. Men det är onekligen ett sjukt släpp som kan sättas i paritet med Daytonan förra året.
Fast... Den ena är ju i guld? Jag förstår inte hur man pissar på ägare av 116719.Pissar lite på kunder som köpt vitguldaren. Men det är onekligen ett sjukt släpp som kan sättas i paritet med Daytonan förra året.
Inte sett den heller. Episk. Undrar vad tavlan kostar.Ni får gärna rätta mig om jag har fel, men tror inte jag har sett denna tidigare. Listar 400 350 kr
Hållet med !!Svinsnygg ju!
Eller förresten. Den tavlan fanns ju som konfiguration med Haribo-bezelenNi får gärna rätta mig om jag har fel, men tror inte jag har sett denna tidigare. Listar 400 350 kr
Tavlan kom förra året till 116695sats. Men ny att kunna få till vanliga 116655.Ni får gärna rätta mig om jag har fel, men tror inte jag har sett denna tidigare. Listar 400 350 kr
Fan... sekund ifrån alltså.Eller förresten. Den tavlan fanns ju som konfiguration med Haribo-bezelen
Fan... sekund ifrån alltså.
Prisskillnaden mellan en med svarta tavlan och pavén är 177 700 kr, så någonstans där lär väl tavlan listaInte sett den heller. Episk. Undrar vad tavlan kostar.
Har läst att tavlan kostar typ 195k sek.
För att stålen i coke kommer om ett par år..den ska först komma i vitguldHåller verligen med!
Kul att de går tillbaka i historien lite o flörtar med rootbear o pepsin men förstår inte varför de inte kunde ha kvar vitguldaren i pepsi men stålen i coke?
Ser lite skumt ut med den synliga claspen, säkert snyggt IRL men personligen tycker jag hidden clasp är mkt finareVad tycker ni om spännet på 126710BLRO? Snyggast med "vanliga" clasp eller den dolda?
Det bör/är nog något mer förmånligt pris om man köper den komplett istället för separat sådär som du postade bild på. Då kan priset jag ha hört stämma. Dvs ca 195k.Prisskillnaden mellan en med svarta tavlan och pavén är 177 700 kr, så någonstans där lär väl tavlan lista