Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Häftigt att den är så tunn men i övrigt... njae...Well hello. (Säkert femma på bollen..)
Håller med. Bezel-färgen får mig att tänka på emojin som ser ut som en bajskorv.Ful, dålig brun färg och roséguld är så 2016
Häftigt att den är så tunn men i övrigt... njae...
Ja, jävlar, det hade den också. Galet!Ja, och att den har en tourbillon. Tycker den är fulsnygg!
ja du... ingen storfavorit från Omega i år inte..Omega slår till med aprilskämt redan nu.
Håller inte alls med. Skitsnygg, tycker jag! Även om pepsin var min favorit i årFul, dålig brun färg och roséguld är så 2016
Det absolut bästa med den där är det breddade armbandet. Har alltid gillat Deepsea, men vad gäller förhållande boett/band ser den med sitt spinkiga band lite ut som en discobyggare..Ny Deepsea
Omega slår till med aprilskämt redan nu.
Tag Heuer kör väl igång imorgonHar vi några intressanta tillverkare kvar förutom Seiko? Känns ju annars väldigt avslaget i år, inget som förändrar planerade förvärv.
Lite besviken på nya seamasters - känns som ett kliv tillbaka designmässigt och inte särskilt nyskapande. Samma färgkombos som vi sett tidigare och boetten ser hyfsat oförändrad ut
Tag Heuer kör väl igång imorgon
Omega måste väl ha några fler Speedmasters på G eller..?Har vi några intressanta tillverkare kvar förutom Seiko? Känns ju annars väldigt avslaget i år, inget som förändrar planerade förvärv.
Jon Jones: "It was a very intimate.. very passionate moment."
Det vore ju spännande, särskilt om det handlar om en Speedy som inte hör till storlek 44.Omega måste väl ha några fler Speedmasters på G eller..?
Jag tyckte mig se att han skrev "intressanta tillverkare"
Lite besviken på nya seamasters - känns som ett kliv tillbaka designmässigt och inte särskilt nyskapande. Samma färgkombos som vi sett tidigare och boetten ser hyfsat oförändrad ut
Ja?Jag tyckte mig se att han skrev "intressanta tillverkare"
Är jag sen på denna? Sky-Dweller i Everose med grå sunburst
Hela klockan är i princip uppdaterad. Hur resonerar du i dina resonemang?
Nya colts? Ser extremt bland ut som allt nytt dem lanserar
Omega slår till med aprilskämt redan nu.
ja du... ingen storfavorit från Omega i år inte..
Riktigt illa... Varför inte bara köra en homage till den gamla utan att modernisera sådär. Datumplaceringen är ett ögonsår som heter duga, märkningen vid lume-pluppen likaså. Fan jag ser inget positivt med dessa alls och jag älskar gamla 2531.80.
Tråkigt år tycker jag, förutom Tudor som kom med en del roliga pjäser. Dock inte jag kommer köpa själv.
Så är det ju. Omega förväntas vara cutting edge och nyskapande, sen får de skit för att släppa för många modellerKonstigt att ingen säger så om Rolex