Fast... Den ena är ju i guld? Jag förstår inte hur man pissar på ägare av 116719.
Det ska stå ”ängsliga” ägare av 116719 Jag skulle tro att 97% av dagens ägare inte kunde bry sig mindre om att det har kommit en stålare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fast... Den ena är ju i guld? Jag förstår inte hur man pissar på ägare av 116719.
Jag kan tänka mig att de inte använder det dolda spännet då det inte fanns på jubilee förr i tiden. Känns som om de vill dra tillbaka klockan i tiden.. haha!!!Ser lite skumt ut med den synliga claspen, säkert snyggt IRL men personligen tycker jag hidden clasp är mkt finare
Där tror jag du har fel.Det ska stå ”ängsliga” ägare av 116719 Jag skulle tro att 97% av dagens ägare inte kunde bry sig mindre om att det har kommit en stålare.
Ja samt att caset kanske är större och tyngre än modellerna superjubilee kommer på vanligtvis så dom kör väl på den säkrare claspenJag kan tänka mig att de inte använder det dolda spännet då det inte fanns på jubilee förr i tiden. Känns som om de vill dra tillbaka klockan.. haha!!!
Skulle nog säga att det framförallt har att göra med mikrojusteringJag kan tänka mig att de inte använder det dolda spännet då det inte fanns på jubilee förr i tiden. Känns som om de vill dra tillbaka klockan i tiden.. haha!!!
Ful, dålig brun färg och roséguld är så 2016Hur bra var inte den här då?
Du har tyvärr fel och kommer nu bli bannad från KS.Ful, dålig brun färg och roséguld är så 2016
Ful, dålig brun färg och roséguld är så 2016
Bästa från Rolex i år. Har alltid saknat glitter mellan pusher och krona! Maximerar blingfaktorn även med skjorta på.
Nya colts? Ser extremt bland ut som allt nytt dem lanserar
Köp @lebenHur bra var inte den här då?
ey ey ey lugn nu! Den är ju asfin, nästan rootbeer. Koolt med en så jävla klossig klocka i rosé dessutom ju!Ful, dålig brun färg och roséguld är så 2016
Det är uppenbart från alla de stora husens släpp att det blir allt fler dollarmiljonärer globalt som ska mättasNi får gärna rätta mig om jag har fel, men tror inte jag har sett denna tidigare. Listar 400 350 kr
Inpassningsproblemet är inte nyttGenerellt meh. Rolex är ju duktiga på att kapitalisera på hypen och skapa kölistor hos AD. Redan samma dag som modellerna presenteras spekulerar tråden om en andrahandsmarknad med påslag på 45-50%. Jag blir mer anti av det fenomenet än intresserad men det kanske jag är relativt ensam om? Läste någonstans om förändrat case med nya bandhorn, frågan är om gamla länkar kommer passa men de har nog tänkt en och två gånger så att man inte kan klämma på ett "gammalt" oyster på den i så fall. Hade blivit mer intresserad själv om de gav GMT ett lite smalare case än suben. Ett maxi, ett smalare så att man hade kunnat få båda delar om man ville det.
Ser ut som att någon har klämt på fel länk ju. Pinsamt slappt att inte passa ändlänkar med bandhornen bättre en så från ett varumärke som ändå ligger i premiumklassen i allmänhet och svindyrt på modellen i synnerhet...
Jag startar ett nytt forum med mera grus och gulguld! Kungen är död, länge leve kungen!Du har tyvärr fel och kommer nu bli bannad från KS.
Edit: insert smiley here:
Bra. Jag är intresserad.Jag startar ett nytt forum med mera grus och gulguld! Kungen är död, länge leve kungen!
Bjud in!Jag startar ett nytt forum med mera grus och gulguld! Kungen är död, länge leve kungen!
Nej roséguld är verkligen ett påhitt alltså! Finns några som gör den bra, typ Lange, men de flesta har en konstig nyans och gulguld är alltid bättre ändå!ey ey ey lugn nu! Den är ju asfin, nästan rootbeer. Koolt med en så jävla klossig klocka i rosé dessutom ju!
Tycker denär helt magisk faktiskt! Bäst av rolex nysläpp!Hur bra var inte den här då?
Nej vi har sett det förut men ska Rolex få komma undan med det med sin prestige och prissättning? Om inte produkten är färdig, släpp den inte till marknaden.Inpassningsproblemet är inte nytt
Eftersom jag har en i gulguld så är du nu välkommen tillbaka till forumet.Nej roséguld är verkligen ett påhitt alltså! Finns några som gör den bra, typ Lange, men de flesta har en konstig nyans och gulguld är alltid bättre ändå!
Pepsin gör ingenting för mig. Personligen gillar jag min 16710 mer. Men den här - herrejävlar.Hur bra var inte den här då?
Så du tror att det bara "råkade bli så"?Nej vi har sett det förut men ska Rolex få komma undan med det med sin prestige och prissättning? Om inte produkten är färdig, släpp den inte till marknaden.
Ska starta en avdelning på KS för strössel som bara du och jag har tillgång till och alla andra får komma dit "by invitation only".Bjud in!
För övrigt... tänk när de strösslar den där likt Sanr/saru mfl. Helvete så bra DET kan bli. Honungsfärgade safirer... mhmmmm
Jag känner mig för ogrusad för att få en så fin invite, men jag kommer som ett brev på posten (pre-postnord) om jag blir inbjuden.Ska starta en avdelning på KS för strössel som bara du och jag har tillgång till och alla andra får komma dit "by invitation only".
Kanske borde synka med Hook eventuellt.
Då blir det jag och eventuellt Kronofogden som hänger där :-DJag känner mig för ogrusad för att få en så fin invite, men jag kommer som ett brev på posten (pre-postnord) om jag blir inbjuden.
Det kanske finns en anledning till det som jag inte förstår Om det är avsiktligt känns det märkligt och min smak skiljer sig från deras. Är det ett produktionstekniskt hinder att göra det annorlunda (som jag inte kan förstå eftersom det inte är den första Daytonan de gör) hade jag hellre sett att det problemet löstes innan produkten lanserades. Skulle någon sitta på svaret till varför det ser ut som det gör så vill jag väldigt gärna veta!Så du tror att det bara "råkade bli så"?