• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Basel 2018 the tråd >>>>>

Hehe, det kan jag leva med. :)

Jag skulle vilja titta på den live egentligen innan jag uttalar mig, men GMT-visaren ser väldigt lång ut och det stör mig estetiskt att den verkar gå utanför indexcirkeln. Jag förstår tanken att den ska räcka fram till bezelringen, men det ser helt enkelt inte bra ut och det är heller inte så att det hade riskerat att bli otydligt om man hade kortat den så att den låg i linje med ytterkanten av cirkeln.

Men som sagt...man kanske ska vara lite försiktig att döma för hårt innan man har hållit i den, (förutom det vita datumfönstret som Alltid är en styggelse :) )

Senast ändrad:
Jäklar vilken hit dom gjort.
796CB7CA-53CD-43E3-8ABF-886B82EAA0F8.png
Helt enig. Bästa släppet hittills i mina ögon!

Krons har stängt sin gmt väntelista! Ringde precis och när dom hade fått in 70 intresserade så stängde dom den :/

Jäklar vilket bottenår av Rolex. :/ Det enda roliga var väl Everosemodellerna, men det är ju för att ER är en så lyckad färg. Men om vi ska vara glada över något så är det att det troligen kommer roliga modeller nästa år - DJ36 i stål med uppdaterade urverk och säkert en uppdaterad Sub.

Hype eller ej så tyckte jag nya BLROn var lyckad.

Det skulle, enligt min mening, se obalanserat ut med hidden clasp till så stor boett. Och på en sportklocka.

+ för de borstade bandhornen.

Tillbaka
Topp