kattmedsvans
Basic
"The MT5602’s is 6.5mm tall" (Wornandwound)Tror den är tjockare, vanliga BB verket är väl 6.xxmm
Så risken finns att BBGMT blir högre antar jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
"The MT5602’s is 6.5mm tall" (Wornandwound)Tror den är tjockare, vanliga BB verket är väl 6.xxmm
Håller med till 100%. De kunde dock skippat glasbaksidan och i så fall möjligtvis kunnat göra den några tiondelar tunnare.Tycker det är en lyckad uppdatering. Ju mer jag kikar på den desto mer gillar jag den. Tycker de gjort helt rätt att bibehålla DNA men i modernare tappning. Tycker dock att de kunde hållt sig till 1 blå och en svart
Hehe, det kan jag leva med.
Helt enig. Bästa släppet hittills i mina ögon!Jäklar vilken hit dom gjort.
Som @Clark Kent säger. 43 mm på en klocka som i normalfallet (556i) är på 38,5 mm är helt bort i tok!Riktigt snyggt med röda visare på en svart klocka, tyckte en del var riktigt lyckade.
Riktigt snygg klocka det där!Jäklar vilken hit dom gjort.
Krons har stängt sin gmt väntelista! Ringde precis och när dom hade fått in 70 intresserade så stängde dom den :/
Engströms och nymans har även dom stängt väntelistorna redan vid 13 tiden
Nymans skulle inte skriva upp då "de inte visste hur många de skulle få"???Engströms och nymans har även dom stängt väntelistorna redan vid 13 tiden
Det ska stå ”ängsliga” ägare av 116719 Jag skulle tro att 97% av dagens ägare inte kunde bry sig mindre om att det har kommit en stålare.
Snackade med Västerås och han sa att väntelistan var stängd då för många hört av sig.Nymans skulle inte skriva upp då "de inte visste hur många de skulle få"???
Meteorit med baguetteindex till wg & pt, i övrigt inget nyttInga nya tavlor till DD40?
Hur mycket hatar du Rolex?
Det jag inte gillar är att dom släpper en 90-tals modell igen.
För alla som missade Pepsiexpressen så har Steinhart lösning. Garanterat billigare, garanterat kortare leveranstid
För alla som missade Pepsiexpressen så har Steinhart lösning. Garanterat billigare, garanterat kortare leveranstid
Jaa... Sjukt dålig stil...Sjuuuukt snygg. Tråkigt att Rolex stulit designen rakt av.
Satte upp mig listan på den i stället!Riktigt snygg klocka det där!
De sa samma sak till mig också. Hade mejlkontakt med Nymans i Stockholm.Nymans skulle inte skriva upp då "de inte visste hur många de skulle få"???
Jaa... Sjukt dålig stil...
Men satan vad Steinhart var snabba där!
Nått otroligt! Schysst med deras patenterade vitgulds/platina legering också. Blir garanterat att skriva upp sig på listan för den.