Zingo
Silver
Den var stängd när jag ringde Steinhard AD. De visste inte hur många ex de skulle få.Satte upp mig listan på den i stället!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den var stängd när jag ringde Steinhard AD. De visste inte hur många ex de skulle få.Satte upp mig listan på den i stället!
Håll koll på C24!Den var stängd när jag ringde Steinhard AD. De visste inte hur många ex de skulle få.
Helt fantastisk klocka!Bara jag som diggade denna? Tycker den är riktigt fin!
Skojar du? Ser ju sjukt bra ut på handleden
Den var stängd när jag ringde Steinhard AD. De visste inte hur många ex de skulle få.
Samma kronskydd och krona som på nuvarande modell. Typiskt att det är något av det jag gillade minst med klockan.Longines släpper uppdaterad Hydroconquest.
lyckad vill jag påstå.
Instämmer. Känns som en mer lyckad homage till Vintage gmt än nya Pepsin.Jäklar vilken hit dom gjort.
Nån som hört pris på dessa? Känns som bra potential som lyxbeaterSamma kronskydd och krona som på nuvarande modell. Typiskt att det är något av det jag gillade minst med klockan.
Ja givetvis bör man kolla live innan man kan bestämma sig. Vet inte tex om tjockleken kommer tilltala mig.Jag skulle vilja titta på den live egentligen innan jag uttalar mig, men GMT-visaren ser väldigt lång ut och det stör mig estetiskt att den verkar gå utanför indexcirkeln. Jag förstår tanken att den ska räcka fram till bezelringen, men det ser helt enkelt inte bra ut och det är heller inte så att det hade riskerat att bli otydligt om man hade kortat den så att den låg i linje med ytterkanten av cirkeln.
Men som sagt...man kanske ska vara lite försiktig att döma för hårt innan man har hållit i den, (förutom det vita datumfönstret som Alltid är en styggelse )
Tycker att för mycket förstör och jag gillar ändå black bay mycket i vanliga fall.Instämmer. Känns som en mer lyckad homage till Vintage gmt än nya Pepsin.
Datumfönstret krockar dock med chapterringen vilket känns sådär..
Riktigt cool på gummit!Longines släpper uppdaterad Hydroconquest.
lyckad vill jag påstå.
Fast iom att det är 39mm case så tror jag den kommer bära och kännas ganska annorlunda?Jag inser att det är en billig poäng...men det är ju lätt att göra sig lustig över att det skulle vara ordningsnumret på den nya BB:n. Även om @Denke menar att det har släppts flera hundra så är ju 58st inte illa det heller
Fast iom att det är 39mm case så tror jag den kommer bära och kännas ganska annorlunda?
Gillar inte ”Defy” fonten. För stor och varför kursivt. Känns lite daterat dessutom.Ja givetvis bör man kolla live innan man kan bestämma sig. Vet inte tex om tjockleken kommer tilltala mig.
Nu får vi hoppas du inte satt griller i huvet på mig gällande datumfönstret oxå. ☺
Yes, dock skippade jag svenska ADsHar någon lyckats ställa sig i kö än på den nya pepsin?
Säkert, det var bara en reflektion över antalet släppta modeller och att Tudor formulerat reklamen som att det var nr.58 i raden
Fast iom att det är 39mm case så tror jag den kommer bära och kännas ganska annorlunda?
Tror du inte att 58 syftar på något relaterat originalet som kan ga ägt rum det året? Obs, jag vet inte om det var så, men det är väl rimligt att Tudorn kom ett par år efter Rolex Submariner (som väl kom 53 om jag minns rätt?)?
Oj fan!Ganska trevliga. mäter 41mm.
Har vi sett några priser på den där än? Perfekt storlek!Fast iom att det är 39mm case så tror jag den kommer bära och kännas ganska annorlunda?
Har vi sett några priser på den där än? Perfekt storlek!