Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad hände med den nya Subben som din säkra källa hade koll på @PepsiGuy
https://klocksnack.se/threads/ny-rolex-submariner-på-basel-2019.105235/
Han var 110% säker dessutom...
Känns som om Rolex försöker ha is i magen med nya stål modeller, inte så att dom behöver det precis, dom har ju efterfrågan så det räcker.
Vi kommer ändå sitta här om 365 dagar och sukta, om inte ännu mer!
Dom vet vad dom gör.
Nya verket va?
OmgJa fast gulguld
![]()
Jo men YM på 42mm?Tycker Yachtmaster 42 och Black Bay-kronografen var riktigt nice.
Snygg bezel, guldiga sub-dials och lite röd text på tavlan - riktigt go! Gör sig nog fint på ett passande läder. Länken kändes inte som någon höjdare.
![]()
Dwellern ser vedervärdig utMycket tvåton i år.
![]()
![]()
![]()
Nya Meteorite tavlan får mig att bli illamående...![]()
Precis så. Nu väntar vi bara på att presidentlänken får samma, stilfulla claspNya Datejust 36 var ju riktigt trevlig, men sorgligt att de nu är spiken i kistan för hidden clasp...
Yes, ser så ut.
Den där är perfekt!Ja fast gulguld
![]()
Varför föredrar man clasp framför hiddenclasp?Precis så. Nu väntar vi bara på att presidentlänken får samma, stilfulla clasp![]()
Verkligen. Går över mitt förstånd.Varför föredrar man clasp framför hiddenclasp?halva klockan ju!
Mycket bra fråga..Var är den nya Tudor Subben?
Good for you. Det tycker inte jag...Jag tycker att den där var rätt cool.
Mja.... de kör ju töntigt am-grus osv. Det här hade jag kört till vardags om jag kunde.Den där är perfekt!
........om man heter quavo, 21 savage eller asap rocky![]()
Satt precis och knåpade ett svar till kommentaren. Tack!