Riktigt otäck..Här är den!
![]()
går ändlänken "över" vridringen eller vad är tanken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt otäck..Här är den!
![]()
Mmm, fin...Här är den!
![]()
Nya Meteorite tavlan får mig att bli illamående...![]()
Drömmer om en duo med denna och marshmallow-RMMja.... de kör ju töntigt am-grus osv. Det här hade jag kört till vardags om jag kunde.
Satt precis och knåpade ett svar till kommentaren. Tack!
Fy fan för den som photoshoppade en ny Tudor Sub. Skämmes!Årets tudor submariner blev en moddad SKX
Hahaha. Hade tbh inte behövt sådär jättemycket mer än det.Drömmer om en duo med denna och marshmallow-RM
Jag verkligen hatar utseendet, snacka om underwhelming, en skx på steroider.![]()
42mm och med samma verk som i BB41, lär bli en tjockis detta. Synd... jag som verkligen älskar utseendet.![]()
jo, men utan kronan mellan "swiss made" och förra verket
Alltså hur fan tänkte dom här?Här är den!
![]()
Good for you. Det tycker inte jag...
Ja. Men måste klämma i verkligheten. Men säkert för stor/för hög och för konstig.Alltså hur fan tänkte dom här?![]()
Kul. Du får ställa dig i AD kön. Själv ställer jag mig i WC kön...Båda dessa var ju störtcoola.![]()
Jag känner mig kränkt!Alltså hur fan tänkte dom här?![]()
Vi får se hur den känns i verkligheten. Den är känns platt och släpps bara på gummi vilket gör att storleken på boetten ofta blir mer balanserad än på länk.Jo men YM på 42mm?
SD i TT är ju betydligt bättre än sub ln i TT iafSkulle lätt kunna tänka mig sea dwellern, kankse man till och med har chans att få köpa en om den inte är så populär.
Ym 42 i vitguld tror jag sitter perfekt men prislappen är nog lite för hög för mig.
Inte alls!Alltså hur fan tänkte dom här?![]()
Säg upp digNya Meteorite tavlan får mig att bli illamående...![]()
prototypen från 60 taletAlltså hur fan tänkte dom här?![]()
Good for you. I agree to disagree.Säg upp dig
Edit: dvs den är svinfet
Kan inte hitta nån info om "nya" 116200. De har en bild på en ny variant på hemsidan, men laddar man ner broschyren finns bara info om nya varianten med pralinringen..Nya case/länkar/clasps på DD/DJ? Passar nya tavlorna i 118xxx? Annars kan man väl somna om...