• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny Rolex Submariner på Basel 2019

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

PepsiGuy

Omega
Jag måste berätta en stor nyhet som jag fick reda på av en ren slump igår. Va hos en granne på fest och en gäst där började prsta klockor och hade en riktigt intressant historia som känns 110% trovärdig.
Den här människan har en dotter som jobbar som au pair i schweiz och han hade frågat henne om hon kunde se om hon kunde hitta en Rolex Submariner åt han. Dottern hade letat men inte hittat någon så hon hade frågat sin arbetsgivare som tydligen jobbar på Rolex om han möjligen kunde fixa en åt sin pappa.

Nu kommer set intressanta, han hade svarat:
Jag skulle vänta med att köpa en Rolex Submariner lite, dottern hade frågat varför, han svarade tillbaks kan inte säga riktigt men vänta till efter Baselworld och gett ett stort smile.
Jag kan bara tolka det på ett sett, vi får en ny Rolex Submariner på Baselworld med 110% säkerhet.

Nu ska ja vila lite till då ja är lite sliten sen igår men hoppas ni haft en trevlig helg och börja räkna pengarna i pengarna så ni har dem redo och köp ingen Rolex Sub än då de kommer gå billigt snart då den nya kommer snart.
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Jag måste berätta en stor nyhet som jag fick reda på av en ren slump igår. Va hos en granne på fest och en gäst där började prsta klockor och hade en riktigt intressant historia som känns 110% trovärdig.