• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny Rolex Submariner på Basel 2019

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

PepsiGuy

Omega
Jag måste berätta en stor nyhet som jag fick reda på av en ren slump igår. Va hos en granne på fest och en gäst där började prsta klockor och hade en riktigt intressant historia som känns 110% trovärdig.
Den här människan har en dotter som jobbar som au pair i schweiz och han hade frågat henne om hon kunde se om hon kunde hitta en Rolex Submariner åt han. Dottern hade letat men inte hittat någon så hon hade frågat sin arbetsgivare som tydligen jobbar på Rolex om han möjligen kunde fixa en åt sin pappa.

Nu kommer set intressanta, han hade svarat:
Jag skulle vänta med att köpa en Rolex Submariner lite, dottern hade frågat varför, han svarade tillbaks kan inte säga riktigt men vänta till efter Baselworld och gett ett stort smile.
Jag kan bara tolka det på ett sett, vi får en ny Rolex Submariner på Baselworld med 110% säkerhet.

Nu ska ja vila lite till då ja är lite sliten sen igår men hoppas ni haft en trevlig helg och börja räkna pengarna i pengarna så ni har dem redo och köp ingen Rolex Sub än då de kommer gå billigt snart då den nya kommer snart.
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Jag måste berätta en stor nyhet som jag fick reda på av en ren slump igår. Va hos en granne på fest och en gäst där började prsta klockor och hade en riktigt intressant historia som känns 110% trovärdig.
Den här människan har en dotter som jobbar som au pair i schweiz och han hade frågat henne om hon kunde se om hon kunde hitta en Rolex Submariner åt han. Dottern hade letat men inte hittat någon så hon hade frågat sin arbetsgivare som tydligen jobbar på Rolex om han möjligen kunde fixa en åt sin pappa.

Nu kommer set intressanta, han hade svarat:
Jag skulle vänta med att köpa en Rolex Submariner lite, dottern hade frågat varför, han svarade tillbaks kan inte säga riktigt men vänta till efter Baselworld och gett ett stort smile.
Jag kan bara tolka det på ett sett, vi får en ny Rolex Submariner på Baselworld med 110% säkerhet.

Nu ska ja vila lite till då ja är lite sliten sen igår men hoppas ni haft en trevlig helg och börja räkna pengarna i pengarna så ni har dem redo och köp ingen Rolex Sub än då de kommer gå billigt snart då den nya kommer snart.
Du får ursäkta men din trovärdighet är lite så där faktiskt sedan tidigare. Rätt starkt och garantera med 110% säkerhet....
 

DiscoPapa

Rolex
2-Faktor
Kanske kan vara värt att köpa något annat redan nu om man ändå kommer få vänta 5 år på en blå sub eller dyligt ändå :)
 

Erik1

Patek
2-Faktor
”Dottern hade letat men inte hittat någon så hon hade frågat sin arbetsgivare som tydligen jobbar på Rolex om han möjligen kunde fixa en åt sin pappa.”

Va? Hon visste inte att hon jobbade för Rolex? Eller hade hennes chef en till position hos Rolex?

Det kan komma vad som helst på Basel men jag tror att din polare försökte spela läcker.
 

Stil

Omega
”Dottern hade letat men inte hittat någon så hon hade frågat sin arbetsgivare som tydligen jobbar på Rolex om han möjligen kunde fixa en åt sin pappa.”

Va? Hon visste inte att hon jobbade för Rolex? Eller hade hennes chef en till position hos Rolex?

Det kan komma vad som helst på Basel men jag tror att din polare försökte spela läcker.

Au pair ~ barnflicka
 

PepsiGuy

Omega
”Dottern hade letat men inte hittat någon så hon hade frågat sin arbetsgivare som tydligen jobbar på Rolex om han möjligen kunde fixa en åt sin pappa.”

Va? Hon visste inte att hon jobbade för Rolex? Eller hade hennes chef en till position hos Rolex?

Det kan komma vad som helst på Basel men jag tror att din polare försökte spela läcker.
Tro vad ni vill, men pappan ville ha en stål rolex sub med svart tavla och dottern visste mycket väl vem hon jobbade för men man frågar inte bara om man har något hyffs. Hon letade först själv innan han frågade. Han hade absolut ingen som helst anledning att ljuga eller spela allanballan. Jag är helt 110% säker på att det kommer en ny rolex submariner stål med nya utverket som gmt fick. Pappan skulle självklart få hjälp av dotterns arbetsgivare men bad henne hälsa sin pappa att vänta till efter baselworld med att köpa en Rolex Submariner stål.

Ni får tro vad ni själv vill, men för mig är det glasklart.
 

Erik1

Patek
2-Faktor
0213C0DA-CA1C-4D3B-9E93-9DB0136CE474.gif
 

Reverso

Panerai
Så... för att din alkoholpåverkade granne berättat att han hört från sin dotter att hon frågat sin chef i Schweiz som jobbar på Rolex om han kan ordna en Rolex Sub och han svarat genom ett stort leende och med orden "Vänta till Baselworld" så är det alltså 110% säkert att produktionen av Submariner kommer läggas ned ... låter nog troligt ... håll uppsikt över glaset nästa gång du festar hos grannen

EDIT: Läggas ned i sin nuvarande form
 
Senast ändrad:

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Med det sagt så är det mycket möjligt att det släpps en ny Sub. Frågan är ju då vad de gjort om? Vad tror ni?
 

PepsiGuy

Omega
Så... för att din alkoholpåverkade granne berättat att han hört från sin dotter att hon frågat sin chef i Schweiz som jobbar på Rolex om han kan ordna en Rolex Sub och han svarat genom ett stort leende och med orden "Vänta till Baselworld" så är det alltså 110% säkert att produktionen av Submariner kommer läggas ned ... låter nog troligt ... håll uppsikt över glaset nästa gång du festar hos grannen
Moget, tycker du ska växa upp lite.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp