Ym42 är ju sjukt mumsig... Kolla rolex film på Instagram.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skönt att någon till fattatYm42 är ju sjukt mumsig... Kolla rolex film på Instagram.
Inb4 massor av nya skx mods för att likna denna modell. Fast för en tiondel av priset.
Är ofta sugen på att köpa deras mindre modell av denna. Kostar en peng ändå...NOMOS äger ju Rolex och Tudor idag. Synd på 42mm dock
![]()
Jo men precis, förväntade mig en enkel sub men fick denna skönhet istället.Helt förstummad över skönheten förstår jag..
Nomos är alltid kul.Är ofta sugen på att köpa deras mindre modell av denna. Kostar en peng ändå...
Lås för att släppa vridningen?Kan någon förklara varför ändlänkarna sitter över vridningen?
Det där är en klocka som jag verkligen kan tänka mig. Den skulle matcha min dykarhjälm svinbra.
+1Älskar att folk är förvånade att tudor släpper skit. Visste ni inte redan om det?
Nya two-tone med jubilee var väl ändå något av en positiv överraskning?
Fast de fungerar!Nomos är alltid kul.
Har alltid tyckt att dom påminner om ALESSI köksgeråd![]()
Mycket snackis kring batman innan mässan
Jag hoppas att bilden jag laddade upp precis stämmer... då förväntas vi få se ett par helt nya modeller under dagen??Tråkigaste Basel för Rolex och Tudor på länge enligt mig.
Bajsmacka deluxe.
Breitling däremot (Ja, jag vet att jag inte haft mycket kärlek för dem förut...) tyckte jag hade en del riktigt bra släpp så som Heritage Navitimern.
Den släpptes ju kl 12Mycket snackis kring batman innan mässan![]()
Svårt att scrolla bakåt tydligen...Den släpptes ju kl 12
Den släpptes ju kl 12
Scrollade men måste missat! Då fattar jag att mitt "boom" ifrågasattesSvårt att scrolla bakåt tydligen...
De får väl skylla sig själv om de betalar överpriser...Måste ju kännas oerhört tungt för de som köpte föregående Batman till premium deluxe
Faktum är att jag får Navitimer 8-vibbar...
Man gör trehandare av en sjukt bra kronograf, och det går liksom inte komma bort från det faktum att uppdraget är omöjligt. Men kanske tar det lite för personligt då jag anser att Autavia 2017 är ett av de absolut bästa släppen senare år, samt att jag ägt en själv...![]()
Dock så läre va regäl väntlista på dennaMåste ju kännas oerhört tungt för de som köpte föregående Batman till premium deluxe