• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Basel 2019 the tråd >>>>>

Från Tudors instagram story

4 mythical timepieces
4 new models
37427CD8-FE4B-46CB-8C6E-668E0415D8A1.png


Än så länge är det 4 bajsmackor...
Blir det ngt mer under dagen tro?..
 
Tråkigaste Basel för Rolex och Tudor på länge enligt mig.
Bajsmacka deluxe.

Breitling däremot (Ja, jag vet att jag inte haft mycket kärlek för dem förut...) tyckte jag hade en del riktigt bra släpp så som Heritage Navitimern.
 
Tråkigaste Basel för Rolex och Tudor på länge enligt mig.
Bajsmacka deluxe.

Breitling däremot (Ja, jag vet att jag inte haft mycket kärlek för dem förut...) tyckte jag hade en del riktigt bra släpp så som Heritage Navitimern.
Jag hoppas att bilden jag laddade upp precis stämmer... då förväntas vi få se ett par helt nya modeller under dagen??
eftersom nyheterna hittills är från nuvarande kollektion i annat utförande?
 
Får nog säga att jag gillade ym sen om den sitter bra på armen är en annan 5 men jag tycker att den såg snygg ut.
 
Faktum är att jag får Navitimer 8-vibbar...

Man gör trehandare av en sjukt bra kronograf, och det går liksom inte komma bort från det faktum att uppdraget är omöjligt. Men kanske tar det lite för personligt då jag anser att Autavia 2017 är ett av de absolut bästa släppen senare år, samt att jag ägt en själv... :)

Känns som att Autavian inte får uppmärksamheten den förtjänar. Ruggigt lyckad.
 
Det jag fattar först nu är att den helsvarta GMT har utgått alltså. Dvs ska man ha en GMT så är det antingen Pepsi eller Batman.... Det hade jag inte väntat mig.
 
Fyfan vilken besvikelse. Totalt haveri! Tvåton Sea dweller är ju fruktansvärt... Och YM är minst lika dålig...

De släpper en klocka under 100k och det är en franken av förra årets släpp och redan existerande bezel...
 
Tillbaka
Topp