Snarare huvudena till eltandborstar tycker jagOch då ser ändå airpods ut som vita sniglar i öronen, så det säger ju en del
Instämmer för övrigt, dödstråkiga släpp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snarare huvudena till eltandborstar tycker jagOch då ser ändå airpods ut som vita sniglar i öronen, så det säger ju en del
Instämmer för övrigt, dödstråkiga släpp.
Nästa år tror jagInte under Baselworld? Tror du de sparat på krutet? Finns det hopp än?
Skrattar fortfarande.
Nu framstår äntligen North Flag som ett mästerverk i jämförelse.Skrattar fortfarande.
Hahahaha, tudor...
Faktiskt inte helt hundra på det. Är ändå is-älskare av rang. tror tavlan "blingar" nog.Tror den där hade varit ännu grymmare med isade index
Onyxindex eller med färgade stenar/serti. Boom.Faktiskt inte helt hundra på det. Är ändå is-älskare av rang. tror tavlan "blingar" nog.
Gillar att kontrasten är typ noll, vitt ser bra ut på det där imo.Onyxindex eller med färgade stenar/serti. Boom.
Påminner lite om en annan lite tidigare mytomspunnen GMT...Gillar att kontrasten är typ noll, vitt ser bra ut på det där imo.
Snyggt!!! Vad är det för storlek på den där?Citizen eco-drive. 1spy. Damn!
![]()
Väldigt sant nu när du säger det. inte ens tänkt på.Påminner lite om en annan lite tidigare mytomspunnen GMT...
Bilder!Zenith Defy Lab lanseras nu som Defy Inventor. Tyvärr bygger den precis lika mycket på höjden som tidigare. Ändå, kul att Zenith fick till den.
damklockor...Damklockor brukar inte få så stort intresse här, men dessa var också fantastiska
![]()
Tidigare fanns det ju en klar distinktion mellan just OP och DJ när det gäller storlek och taveldesign. Alltid tyckt att tavlan på tidigare OP såg lite väl budget ut / inte i paritet med en klocka i den prisklassen. Både DJ och OP hade i och för sig borstade mittlänkar rätt länge. Ville man ha 36mm back in the day fick man gå på DJ. Enda skillladen nu mellan DJ och OP 36mm är ju datum, PCL och att OP har dubbla index på 369. Tycker personligen att det är lite trist, även om jag välkomnar något nättare bandhorn. För att inte tala om att hidden clasp inte längre finns på DJ. Nåväl, nuvarande OP som släpptes på förra Basel (de med svart och vit tavla) är riktigt lyckade tycker jag, och andas mycket mer kvalitet än tidigare OP. Jag håller hårt i min 116234 nu.Exakt varför skulle det vara "konstigt"? Motivera gärna
haha"Plus, personally speaking I love the feel of the new Jubilee on the GMT and highly recommend you get yourself to an authorized dealer to try one on ASAP if you're skeptical."
Gött, finns säkert i lager hos varenda AD i hela världen!![]()
Tur att de försöker sälja in det där aset med en livräddnings video, vart ju genast mycket mer sugen på att köpa den där och använda när jag klipper in mig i mina selar på jobbet.Indeed!
37.5mm i vitguld som tillverkas i 100 ex med en prislapp på 16'800 USD. Det släpps även två modeller i titan a 7'400 USD.Snyggt!!! Vad är det för storlek på den där?
Jag känner inte till Zodiacs klockor öht. Men jag måste ändå säga att utseendemässigt så tycker jag nog att den svarta liknade någon av gissningarna på hur en ny Milgauss kunde komma att se ut..Mycket Rolex och Tudor. Slänger in nytt från Zodiac
GMT limited edition 40 mm
![]()
![]()
Urverket kommer säkerligen komma in i mer köpvänliga priser så småningom - kanske (troligen) inte i budgetsegmentet dock. De behöver säkerligen trimma in produktionslinor och sådant för att få upp volym. Hög volym = lägre priser. Titta bara på Rolex37.5mm i vitguld som tillverkas i 100 ex med en prislapp på 16'800 USD. Det släpps även två modeller i titan a 7'400 USD.
Inte särskilt snyggt med open caseback men spännande verk! Finns det någon mer info om cal 0100, t.ex. om det endast kommer att användas i lite dyrare modeller eller om det så småningom även hittar sig ner till budgetsortimentet som man förknippar med Eco-drive?
Eller en Pro Diver i 40-41mm, den hade jag köpt direkt!Hoppas på en uppdaterad inox kanske med chronograph?
Hoppas på en uppdaterad inox kanske med chronograph?
Borde varit gummi på den skumma tudor suben för det första eller något vattentåligt.
Tycker dom två är grymt fina, bästa släppet på Basel hittillsMycket Rolex och Tudor. Slänger in nytt från Zodiac
GMT limited edition 40 mm
![]()
![]()