S
Staafen
Guest
Precis vad jag tänkte, bort med maxi case!Inbitna Rolexfans hade nog spolat tillbaka tiden till femsiffriga modeller och stannat där helt ärligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis vad jag tänkte, bort med maxi case!Inbitna Rolexfans hade nog spolat tillbaka tiden till femsiffriga modeller och stannat där helt ärligt.
Inbitna Rolexfans hade nog spolat tillbaka tiden till femsiffriga modeller och stannat där helt ärligt.
Jag gillar den riktigt mycket. Men jag måste bli OWG med den och riktigt så mycket gillar jag den nog inte. Älskar min 116500 för mycket.Ganska ball ändå
![]()
![]()
35780 (alla priser finns på tudors hemsida)Jag har ändrat mig, gillade den inte alls först men ju mer jag kollar på livebilder av nya Tudorn så inser jag att det är den koolaste klockan på Basel 2019, någon som vet svenskt listpris? Nu brokar jag ju gilla lite större ovanliga klockor så den känns helt rätt, visst ingen klocka man vill ha varje dag men en kul uddapjäs!
![]()
![]()
![]()
List 35780krJag har ändrat mig, gillade den inte alls först men ju mer jag kollar på livebilder av nya Tudorn så inser jag att det är den koolaste klockan på Basel 2019, någon som vet svenskt listpris? Nu brokar jag ju gilla lite större ovanliga klockor så den känns helt rätt, visst ingen klocka man vill ha varje dag men en kul uddapjäs!
![]()
![]()
![]()
Tavlan är ju fin i alla fallJag har ändrat mig, gillade den inte alls först men ju mer jag kollar på livebilder av nya Tudorn så inser jag att det är den koolaste klockan på Basel 2019, någon som vet svenskt listpris? Nu brokar jag ju gilla lite större ovanliga klockor så den känns helt rätt, visst ingen klocka man vill ha varje dag men en kul uddapjäs!
![]()
![]()
![]()
Är verkligen helt med dig. Den är typ cool enligt vanliga bilder. Produktbilderna först var ju verkligen sådär dock.Jag har ändrat mig, gillade den inte alls först men ju mer jag kollar på livebilder av nya Tudorn så inser jag att det är den koolaste klockan på Basel 2019, någon som vet svenskt listpris? Nu brokar jag ju gilla lite större ovanliga klockor så den känns helt rätt, visst ingen klocka man vill ha varje dag men en kul uddapjäs!
![]()
![]()
![]()
Mina tankar rörande dykaren;
Victorinox, the affordable Swiss, redan där börjar vi med ett litet mindfuck.
En dykare med skosnöre till armband, är det för att den ska hinna torka lagom till morgondagens dyk? Eller är den designad att inte fastna i övrig gear? Eller har det med det här med alger/övrig skit att göra?
Gillar bezeln (vridningen) verkar vara specialdesignad för att fingrarna lätt ska glida av när man väl lyckats vrida den rätt, genialt!
Är det någon som kan upplysa mig, i vilken situation dessa coola, prisvärda klockor passar in?
https://klocksnack.se/threads/i-n-o-x-den-oförstörbara-testandet-fortsätter.58435/När du har ett fysiskt jobb i tuffa och skitiga miljöer och behöver en stenhård klocka som tål allt?
fråga @jabla![]()
Är detta också nya modeller?
Som alltid, en dag in kommer glittret fram. Ny rose saru och utvecklad smurf.![]()
Som alltid, en dag in kommer glittret fram. Ny rose saru och utvecklad smurf.![]()
Smurfen är från 2018 är jag rätt säker påÄr detta också nya modeller?
Mig veterligen finns det inte tidigare en Rose saru. Och 116659 SABR hade inte grusad länk tidigare. Så ja.Är detta också nya modeller?
Inte med länken.Smurfen är från 2018 är jag rätt säker på
Juste, då var den inte isad. Bra där.Inte med länken.
Är den i WG?Inte med länken.
Missade att citera dig så sorry för många inlägg i rad.Ser vi smalare bandhorn eller är det allt glitter som förstärker det intrycket?
@aximand ja.Är den i WG?
En möjlighet är att vridringslåsningen hänger löst på bandstiften och att den faktiskt ser rätt ok ut utan dem på nato eller läder...Svincool!
![]()
Du får ställa dig i kön för att ställa sig i kö
Dvs vissa tar inte ens emot kölista längre
På TRF så dillar folk om tårtor, vykort och champagneJag har typ negativ status med AD alltså. Kanske jag kan springa lite ärenden åt dem för att hamna i den riktiga kön.
Om ”springa ärenden” innebär köpa deras lager av osäljbara klockor, så har du nog en liten chansJag har typ negativ status med AD alltså. Kanske jag kan springa lite ärenden åt dem för att hamna i den riktiga kön.
Oj, jag skojade faktiskt men det är ju helt galet. Jag förväntar mig Rolexklass på länken för de pengarna, men det känns osannolikt.Sjukt pris.... 6.1€
jag gillar den blåa rolexrolex!
den känns ju lite roligare än en vanlig blå tavla men rolexrolex tavlorna annars känns ju lite för mycket!
denna blåa ser ju nästan himmelsblå ut![]()
Sumobrottarna är faktiskt en sjukt köpstark målgrupp!Fattar verkligen inte grejen med Seiko och gigantiska dykare. SÅÅ stora armar har väl folk inte i Japan liksom![]()