Precis. Bredder upp till 44-45 kan man acceptera, men för oss med smala handleder är L2L viktigare. För mig är smärtgränsen vid 48. Får hoppas på fler sådana.![]()
Club Sport ser riktigt bra ut men 52mm L2L kommer skrämma bort många
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis. Bredder upp till 44-45 kan man acceptera, men för oss med smala handleder är L2L viktigare. För mig är smärtgränsen vid 48. Får hoppas på fler sådana.![]()
https://klocksnack.se/threads/ny-rolex-submariner-på-basel-2019.105235/Skulle det inte enligt någon på KS släppas en ny Sub?![]()
Han måste ha blandat ihop det med Tudors släpp av ny sub som det inte heller blev något av
Hallå ja.
![]()
Precis haha!
Shit happens liksomHan måste ha blandat ihop det med Tudors släpp av ny sub som det inte heller blev något av![]()
Även i titan med två olika tavlorCitizen eco-drive. 1spy. Damn!
![]()
Jäkla läckert. Ser ut som att man stirrar ut i rymden!Även i titan med två olika tavlor
![]()
Vitguld ovanför 16,8k usd. Titan 7,4k
Mer här http://watchesbysjx.com/2019/03/citizen-caliber-0100-solar.html
Inte bestämt mig för hur jag tycker om de än!
Så da blir det slik
Inte bestämt mig för hur jag tycker om de än!
Jag är lite förvånad att Tag Heuer inte släppte en 50th Anniversary edition av Monaco. Även om min Monaco Calibre 11 redan är så bra en Monaco någonsin kan vara.![]()
Haha, det är svårt de där! Lite som BLNR överlag för mig. Oemotståndlig ibland, njaaaa ibland...Verkligen inte! ibland!Inte jag heller
Intressant armband, skulle gärna vilja klämma på det.![]()
Imo är YM helt okej den nya GMT i vitguld är fett jävla ascool Batman ingen uppfattning ännu och 36mm DJ är lixom en DJ den gör vad den ska göra och den ser bra ut.Kom det något bra från Rolex? Jag har inte sett något som jag tycker imponerar direkt.
Japp. Uppdaterad DD och DJ.Kom det något bra från Rolex? Jag har inte sett något som jag tycker imponerar direkt.
Kom det något bra från Rolex? Jag har inte sett något som jag tycker imponerar direkt.
993 & femsiffrigtSvaret de flesta kommer ge är nog nej. Men Rolex är väl lite med sina modeller som Porsche är med 911 - det handlar ofta om evolution snarare än revolution och de som är riktigt inbitna Rolexfans uppskattar nog det.
Ganska ball ändåKom det något bra från Rolex? Jag har inte sett något som jag tycker imponerar direkt.
Typ skitball imo!Ganska ball ändå
![]()
![]()
Inbitna Rolexfans hade nog spolat tillbaka tiden till femsiffriga modeller och stannat där helt ärligt.Svaret de flesta kommer ge är nog nej. Men Rolex är väl lite med sina modeller som Porsche är med 911 - det handlar ofta om evolution snarare än revolution och de som är riktigt inbitna Rolexfans uppskattar nog det.
Ser mycket bättre ut än pressbilderna.Ganska ball ändå
![]()
![]()
Helt ok men inte min smak! Roligt med något som sticker ut lite dock.Ganska ball ändå
![]()
![]()
Ett lite mer rättvist sätt att särskilja guld från stål. Mkt bra.Ganska ball ändå
![]()
![]()
Jag är en av dem!Svaret de flesta kommer ge är nog nej. Men Rolex är väl lite med sina modeller som Porsche är med 911 - det handlar ofta om evolution snarare än revolution och de som är riktigt inbitna Rolexfans uppskattar nog det.