SJ Smythe
Silver
Ingenting. En del av av Richemont, så de presenterade på SIHH i Geneve i januari.
Tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingenting. En del av av Richemont, så de presenterade på SIHH i Geneve i januari.
Ta en valfri guld till mig. Helst Patek om du kommer åt.Om ett par timmar blir det Rolex och Patek för mig. Något jag ska fråga/klämma på/stjäla?
Om ett par timmar blir det Rolex och Patek för mig. Något jag ska fråga/klämma på/stjäla?
Gärna livebilder på YMII och GMTn och den gröna DDn...
Om ett par timmar blir det Rolex och Patek för mig. Något jag ska fråga/klämma på/stjäla?
Jag försöker läsa ut vad klockan är. Men gissar på kvart över något. Kan någon hjälpa mig?Harry Winston-galenskap.
![]()
6 minuter över 3/15.Jag försöker läsa ut vad klockan är. Men gissar på kvart över något. Kan någon hjälpa mig?
Nere i Basel nu. Hamnade bredvid Kristin från Erikson Urhandel på planet som glatt visade vad hon hade med sig
![]()
![]()
Be de plocka fram Pepsi GMT:nOm ett par timmar blir det Rolex och Patek för mig. Något jag ska fråga/klämma på/stjäla?
Bell & Ross Vintage Falcon Collection
![]()
vadå, beige en färg bland andra baraPre aged lume = blä!!
Certina DS Limited Edition (5000 st)
Movement is the Swiss automatic ETA caliber CO7.111Powermatic (an evolution of the caliber 2824-2) with 25 jewels, 21,600 vph and a power reserve of 80 hours.
Själv gillar jag bara C1 eller C3 lume.Vad
vadå, beige en färg bland andra bara
Måste nog ändå säga jag är nöjd med det Seiko presenterade.. Riktigt finha GS modeller.