Den vill jag ha!Zenith nyhet... Halvfet..
Men hur ser den ut framifrån??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den vill jag ha!Zenith nyhet... Halvfet..
Nya Seamaster Chrono ser faktiskt jävligt trevlig ut. Kan bli ett köp vad det lider!
påminner om tidigare generationens (AC modellen t.ex.) vilket är ett bra dragtummen upp!
![]()
Tourboullion antar jag?
![]()
![]()
Zenith nyhet... Halvfet..
Back to basic för Heuer. Den påminner starkt om min 72'a. Förvånad att dom avstår från TAG loggan
Ny modell av Seiko Astron, SAST015.
Jag har aldrig hållt en Astron, men dom ska vara grymma av det jag läst om dem.Riktigt fint att loggan och texten "svävar" ovanför urtavlan, ser och känns bra mycket dyrare ut än en Seiko...![]()
Jag har aldrig hållt en Astron, men dom ska vara grymma av det jag läst om dem.
Det har länge funnits Seiko-modeller för +50000kr...ser och känns bra mycket dyrare ut än en Seiko...![]()
Ny modell av Seiko Astron, SAST015.
![]()
Det har länge funnits Seiko-modeller för +50000kr...
För dig.Det finns "dyra" Toyotas också, oavsett är märket förknippat med dess billigare modeller.
Om du är intresserad, så kan du ladda hem appen. I den lär man sig funktionerna.Cool! Men kräver säkert en manual för att förstå sig på. ;-) eller är det bara jag som inte förstår vad komplikationerna ska visa?
Det har jag på klockmäster i Globen. Då tyckte jag att det såg ut som om JAG applicerat lysmassan - tyvärr ser det ut som om jag varit framme igen på bilden ovan.
Synd på så rara ärter.
Hoppas ha haVem vet, kanske det dyker upp en GMT Pepsi imorn![]()
Dåliga fotografier av dem iof.. Men det ser ut som du har rätt, caset är likadant.. Ser riktigt fina utHar vi fattat fel om nya GS modellerne inspirerade till gamla 45GS. Är inte detta de nya klockorna?
"The 44GS remake models are incredibly impressive. There will be manual wind 9S64 in steel, 18kt White, Yellow and Pink Gold. There will also be 2 steel automatic models to choose from as well…"
Alltså tre manuella...
![]()
![]()
![]()
![]()
Och två automatar...
![]()
Eller?? I princip remake av originalet isf och sjukt fina!!![]()
Några wrist shop.
![]()
Instämmer! Kan/ska man äga både en Daytona och denna samtidigt?Denna Tudor var riktigt snygg, väcker helt klart habegär!
Instämmer! Kan/ska man äga både en Daytona och denna samtidigt?
Grymt! Första moderna klockan jag velat ha på länge!Japp, remake på 44GS. Undrar hur stor den är?
![]()
![]()