Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Får man
Får man bara ha åsikter om klockor man äger eller faktiskt tänkt köpa?
Skjut mig! Ser ut som en alien...![]()
Hublot LaFerrari vertical tourbillon
Femtio dagars kraftreserv!
Råfet!![]()
Testar... Kanske fel nyans.
![]()
Skjut mig! Ser ut som en alien...
Som de flesta andra TTDen gör sig inte bra i T/T....
Mycket hellre denna än gatoraden.Testar... Kanske fel nyans.
![]()
Varför har han en gammal rakapparat på armen för...?Skjut mig! Ser ut som en alien...
Cal 9300 Speedmaster '57
![]()
41.5 mm!![]()
Jag mår illa av den, men kan inte sluta kolla+1
Svart och blått har aldrig funkat tillsammans. Kan inte skära sig mer än vad det gör på den där bilden.
Mycket hellre denna än gatoraden.
Vad skulle denna kallas om den blev verklighet tro? Mountain dew? (Är väl inte så grön...)
Ja, eller Hendricks...Absinthe![]()
Jag mår illa av den! Men kanfortfarande inte sluta kolla, den är som en trafikolycka...Varför har han en gammal rakapparat på armen för...?
Här ser man ju i allafall vart de fick inspiration till skydweller - titta på det lilla sifferhjulet vid kl sex samt den röda pilen. De i kombination ger ju 24h visningen på Skydwellern...Yacht-Master II
![]()
En redig grisjävel!51mm?? Liiiite stort.
Nej, var i mitt inlägg skrev jag det?