• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Baselworld 2014 - Officiella bevakningstråden [LIVE]

Jaha... OP... Undra om jag kan klämma en sådan där ny tavla på min? Någon som vågar på sig en gissning?

Vad gäller SD så var det rätt att ersätta DSSD med denna, även om utbudet på 40mm svarta dykare blir lite kanibaliserat. Men det funkade pre-ceramic, så var inte nu

Vore kul om nya SD har matt tavla som det verkar som, det i kombo med annan gradering på vridring ger en lite annorlunda look mot 116610 samt 114060

IWC-Aquatimer-Automatic-IW329004.jpg

Nu då?

Vad gäller SD så var det rätt att ersätta DSSD med denna, även om utbudet på 40mm svarta dykare blir lite kanibaliserat. Men det funkade pre-ceramic, så var inte nu

Är det bekräftat att SDDS blir helt ersatt av nya SD? Eller kommer de att säljas parallelt?

Skulle vara lika het som att köpa en fejk-klocka (tycker jag)

Skulle dock mktmkt gärna ha en riktigt wg-pepsi nu
Eftersom WG Pepsi kommer kosta > €30k så tror jag målgruppen är rätt smal. Däremot finns det nog fler som är sugna att läga några lakan på en bezel och hotta upp sin BLNR

Dvs, skillnad på vad man vill ha vs vad man har råd med ;)

Är det bekräftat att SDDS blir helt ersatt av nya SD? Eller kommer de att säljas parallelt?
Det får vi se - Rolex har ej uppdaterat sin totala utbud på Oyster collection ännu, så DSSD ligger kvar just nu... kanske förvirrande med två varianter av SD. Å andra sidan har de flera varianter av sub så... (hoppas de skrotar monstret DSSD)

Eftersom WG Pepsi kommer kosta > €30k så tror jag målgruppen är rätt smal. Däremot finns det nog fler som är sugna att läga några lakan på en bezel och hotta upp sin BLNR

Dvs, skillnad på vad man vill ha vs vad man har råd med ;)

Precis så resonerar min kollega som tycker jag är knäpp när jag köper äkta Rolex ist för kopior :)

Det får vi se - Rolex har ej uppdaterat sin totala utbud på Oyster collection ännu, så DSSD ligger kvar just nu... kanske förvirrande med två varianter av SD. Å andra sidan har de flera varianter av sub så... (hoppas de skrotar monstret DSSD)

Jag hoppas också att de skrotar DSSD. Förvirrande klumpig.

Kolla vad den 15000 Gauss AT och PO LM kostar idag, medelvärdebilda priset och ta det gånger 1.1 - 1.2 så hamnar du nog nära sanningen. Min gissning iaf.

Hamnar man inte farligt nära en Rolex Sub i pris?

Tillbaka
Topp