• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Baselworld 2014 - Officiella bevakningstråden [LIVE]

o1.jpg

o2.jpg

o4.jpg

o10.jpg

Är det "sandwich"-tavla på timvisarna?....måste se den i verkligheten, riktigt fin.

Vill se den nya Black Bay'en live innan jag helt kan falla för den. Är lite rädd att den blåa färgen är alldeles för mörk? Man, eller i alla fall jag, skulle vilja kunna se att den är blå även utan strålkastare som lyser på den. Blått-vitt-silver-svart är annars en grym kombo.

Rangern tycker jag ser riktigt het ut, den röda sekundvisaren känns helt rätt. Dock kommer den nog bära stort då tavlan tar upp nästan hela klocka. De borde nog helt klart skalat ner den någon millimeter eller två... Synd, annars hade den varit riktigt fin! Får vänta tills "hands-on" reportagen kommer ut.

TAG Panda tyckte jag var schysst, likaså Speedmastern i g/s. Även en av de nya Cellini-klockorna var vacker. Seamastern var sådär... Riktigt bra försök men tycker inte helt att det funkar. Även om IWC-klockorna släpptes för ett tag sedan är de fortfarande riktigt riktig fula. Pateken i stål kunde ha varit riktigt bra om de skippat att göra subdialen så förbannat stor, ser inte alls proportionerligt ut...

Ser fram emot resten av nyheterna :)

Har Tudor släppt allt som de ska nu? När jag går in på deras hemsida så är det fortfarande snöiga bilder och nedräkning, drygt 17 timmar, och inga av nyheterna finns av de som redovisats här på sidan.

Tillbaka
Topp