RosaCasio
Basic
Är det "sandwich"-tavla på timvisarna?....måste se den i verkligheten, riktigt fin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det "sandwich"-tavla på timvisarna?....måste se den i verkligheten, riktigt fin.
Har nu gluttat på Rangern 100 ggr och, tyvärr Tudor, så har ni misslyckats. Den är för stor och den röda sekundvisaren känns fel.
Fast jag tror iofs Tudor struntar i vad jag tycker...
Ja, istället för de spår fyllda med lysmassa som originalet har.
45500kr enligt Erikson:
http://www.eriksonurhandel.se/nyinkommet/omega-speedmaster-mark-ii-2/
Jävla grymma bilder, synd att många ser ut att vara datoranimerade
#justsaying
Undrar jag med men visst fan är det funkig passning även på DeepSea?
Tog angivna listpriser, ej rabatterade.
EDIT: Pratar du Rolex Milgauss?
Ja jag pratar Rolex Milgauss
Du menar bilder på de som presenterades under SIHH i januari?AP? några bilder?
Du menar bilder på de som presenterades under SIHH i januari?
Hoppas jag med, då blir den dyr..
Nein! Antingen är man med på SIHH eller Basel, så vitt jag vet.Det har jag missat... då kollar jag på deras hemsida... så det kom inga mer nyheter idag?
I alla fall tills Sea-Dweller DEEPSEA Challenge lanseras nästa år, då kommer ingen vilja ha den där futtiga lilla DSSD:n.
Ser ut som att små människor kan bo inne i den.Fy satan vad brutal den ser ut!
Ser ut som att små människor kan bo inne i den.
I alla fall tills Sea-Dweller DEEPSEA Challenge lanseras kommersiellt nästa år, då kommer ingen vilja ha den där futtiga lilla DSSD:n.
Någon med bild på nya breitling?Måste säga att Breitling har fått till det. Seamastern känns rätt tycker jag.
Är inte den för stor? Ser tung och klumpig ut :/I alla fall tills Sea-Dweller DEEPSEA Challenge lanseras kommersiellt nästa år, då kommer ingen vilja ha den där futtiga lilla DSSD:n.
Det är härligt att ändlänkarna på Challenge iaf ser ut att sitta som dom ska! Det tycks vara en prisfråga m a o