Det är fortfarande en äkta rolex pepsi bezel monterad på en äkta rolex boett....ingen har sagt något om att montera en fake pepsi-ring...Precis så resonerar min kollega som tycker jag är knäpp när jag köper äkta Rolex ist för kopior
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är fortfarande en äkta rolex pepsi bezel monterad på en äkta rolex boett....ingen har sagt något om att montera en fake pepsi-ring...Precis så resonerar min kollega som tycker jag är knäpp när jag köper äkta Rolex ist för kopior
Helguld Omega
Fan att inte pepsin släpptes i stål. En av få jag hade kunnat tänka mig.
SDn är alltså en Sub som har fått ny text på tavlan, ingen bubbla samt en annan bezel. Varför öser alla beröm över den?
Måste vara HE-ventilen som lockar så många, antar jag...
X33 3rd GenVad är det för Speedmaster som ser ut som gamla X-33 (sista bilden)?
Bara jag som tycker att Tudors och Omegas hommager ser ut som indiska re-dialfakes? Alldeles för nära originalen gör att det blir fel.
Det är fortfarande en äkta rolex pepsi bezel monterad på en äkta rolex boett....ingen har sagt något om att montera en fake pepsi-ring...
X33 3rd Gen
Jag kan tycka det om Rangern men inte om Seamastern. Tycker den är grym på ricko!
Det finns redan...
Med den motiveringen är väl en GMT en sub med en extra visare?
Skiljer ju ca 900m i trycktålighet, en bezel med 60min, en cyklopfri datum-sub och 40mm...Den har ju ALLT som folk saknat hos 116610
Hyllar den rakt av! mycket bättre än Monstret DSSD...
Så folk kan peka på monsret i buren och skratta..?Hoppas och tror att DSSD får stanna. Den har sin egen plats som monstret i modellfloran.
De sätter även ett högre pris på SD för att differentiera dem, den blir väl "Sub De Lux"Fast där har du ju GMT-funktionen som skiljer, samt att det inte är en dykare.
Men, jag håller med, allt är bättre än DSSD även om jag tycker den är väldigt lik 116610 och fyller samma funktion. Funktion är väl dock det sista folk tänker på vid klockköp idag, så det argumentet håller ju sådär.
Fast där har du ju GMT-funktionen som skiljer, samt att det inte är en dykare.
Men, jag håller med, allt är bättre än DSSD även om jag tycker den är väldigt lik 116610 och fyller samma funktion. Funktion är väl dock det sista folk tänker på vid klockköp idag, så det argumentet håller ju sådär.
Nä jag håller med dig i sak...Samtidigt har ju alltid SD varit mer eller mindre identisk med Suben med lite mer tool-känsla. Jag tycker man här verkligen har förvaltat sitt arv från SD på ett smakfullt sätt.
Kolla vad den 15000 Gauss AT och PO LM kostar idag, medelvärdebilda priset och ta det gånger 1.1 - 1.2 så hamnar du nog nära sanningen. Min gissning iaf.
Rena skämtklockan ju. ALLDELES för stor.
Bara jag som tycker att Tudors och Omegas hommager ser ut som indiska re-dialfakes? Alldeles för nära originalen gör att det blir fel.
OK. Så Milgauss listar på 43,8 och PO LM på 45,2 (prisuppgifter från uret).
Listpris någonstans mellan 48 950 - 53 400kr. Då ska vi vänta och se
Pris på nya Speedmastern?
OK. Så Milgauss listar på 43,8 och PO LM på 45,2 (prisuppgifter från uret).
Listpris någonstans mellan 48 950 - 53 400kr. Då ska vi vänta och se
Var har du fått dom priserna ifrån? Du kan inte gå efter Urets rabatterade priser
Milgauss listar 58,5