Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hörde precis att den här kommer att kosta 12.500 Euro.....( Frankrike )![]()
Ändå mindre än jag trodde i så fall... kul! Var hördes detta?
116500 svenska, känns lite lågt tyvärr. Men man vet aldrigSåg det på ett Klock Forum på FB ,tycker det låter lite lågt ,men vi får se........![]()
Hörde precis att den här kommer att kosta 12.500 Euro.....( Frankrike )![]()
Tyckte jag såg nån bild där price tagen var 22 500 eur så det tror jag stämmerDet lät ju väldigt billigt. Är du säker på att det inte var 22.500 Euro? Annars skiljer det bara ca 17.000 Sek mellan 116622 (Yachtmaster i stål) och 116655 (nya Yachtmaster).
Efter en hel del onödigt funderande har jag kommit fram till att den nya YM är den perfekta sommarfritidsklockan för den som har obegränsad ekonomi.
Extremt snygg, svårburen och helt underbar...
Den är riktigt bra men jag håller nog fortfarande Patek Aquanaut i Rosé med brun tavla som kung i kategorin "meningslösa men fantastiska klockor"
Kan bara hålla med föregående talare, den där nya Tudorn är riktigt stilren!
Synd bara med datumet. Förstör faktiskt balansen i den.
6st om jag får be, DSOTM; GSOTM, WSOTM, nu dom ytterligare 3st svarta, svar, -JA en snygg klocka är fortfarande en snygg klocka, hade jag hellre sett att dom bara hade hållt sig till DSOTM - JAAAAAAAAAAAAA.....
Japp, som de andra i Richemont gruppenAha, ja så är det kanske?
Ja du yonsson efter att ha räknat efter så finns det faktiskt 7st nu, he he
-urvattnat-
Lägg till alla nya ploppar, insane....
Tråkigt utveckling. Nästa år lär det komma flertal LE's på SM300.
Snart får man komma med en ny modell som man sedan kan vattna ur på LE's.
Den kan väl omöjligen vara 7,9mm tjock....Sval som fa'an. Grön, keramisk ring och 7,9 mm tjock. I mina ögon en clean tavla med enbart tre rader text. Kommer på gummi eller läder.
Gillar.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan bara hålla med föregående talare, den där nya Tudorn är riktigt stilren!
Synd bara med datumet. Förstör faktiskt balansen i den.
Måste säga att det är otroligt lyckat med roseguld och svart detaljer samt röda texten på tavlan... Den väcker en stor habegär. Gissar att den går loss på minst 200k
![]()
Och fortfarande bara AR under bubblan...
Är det någon som faktiskt har belägg för att det presenterats nya ploppar? De finns ju som sagt inte på omegas hemsida under baselnyheter. Jag tror det är nått internetrykte.
Funderar lite på varför alla verkar så sura över att Omega släpper ett antal varianter på Speedmaster, samtidigt som man älskar de nya Rolexauren (7 varianter av Day-Date 40, 3 varianter av Oyster Perpetual 39, 2 varianter av Oyster Perpetual 34, 1 Oyster Perpetual 31, 2 varianter av Oyster Perpetual 26 samt 3 varianter av Datejust Pearlmaster).
Kanske kastar sten i glashus nu, men en tanke som slog mig ett antal gånger under gårdagen...
Tur att de släppte en svart Pelagos med inhouse och SS-länk också så att de får sälja lite![]()
Vart har du läst att dom byter länk?Tur att de släppte en svart Pelagos med inhouse och SS-länk också så att de får sälja lite![]()
Vet inte om någon postat dom här ännu?
![]()